معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان :

مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان خرمدره فعال است

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت :با انتقال اورژانس اجتماعی به ساختمان جدید و گسترش خدمات تخصصی ،از این پس میزان دربرگیری و ارائه خدمات مداخله در بحران در شهرستان خرمدره افزایش خواهد یافت .
کد خبر: ۹۱۱۰۴۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سلمان حسینی با اشاره به گسترش خدمات اورژانس اجتماعی این شهرستان همزمان با دهه فجر اظهار کرد: مداخلات برنامه اورژانس اجتماعی می تواند در توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی و بازگشت آنها به زندگی سالم نقش مهمی را ایفا نماید در همین راستا خط 123 بهزیستی بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و (در صورت نیاز به مداخله ) ارجاع به خدمات سیار اورژانس اجتماعی است .

وی خاطرنشان کرد: مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان خرمدره در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی آماده ارائه مداخلات تخصصی مددکاری و روانشناسی در زمان بروز بحران های فردی ، خانوادگی و اجتماعی می باشد.
حسینی حل مشکل در محل، ارجاع به مراکز مداخله در خانواده ، ارجاع به مرکز کودکان خیابانی و پایگاههای خدمات اجتماعی ، مراکزمشاوره و شبه خانواده و...را از نتیجه مناسب مداخله تیم تخصصی خدمات سیار برشمرد .
این مقام مسئول تصریح کرد : افرادی که در معرض آسیب هایی چون خشونت های خانگی،همسر آزاری ، کودک آزاری،سالمندآزاری،معلول آزاری و سایر خشونتهای خانگی ، زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف حاد خانوادگی ، زنان و دختران آسیب دیده یا در معرض آسیب،افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی نموده اند،کودکان خیابانی،مبتلایان به اختلال هویت جنسی،دختران و پسران فراری از منزل وسایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند می توانند از خدمات خط 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی استفاده نمایند.
گفتنی است مرکز مداخله در بحران خودرو خدمات سیار اورژانس اجتماعی نیز جهت ارائه خدمات و مداخله در بحران و اقدامات تخصصی در این شهرستان فعال است .

ارسال نظرات