سردار سلامی در شهرکرد بام ایران:

صهیونیست ها از ترس هذیان می گویند

سردار سلامی در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرکرد با هشدار به رِژیم صهیونیستی، گفت:اگر به شرارت هایتان ادامه دهید محوتان خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۹۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین سلامی در جمع راهپیمایان بام ایران سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: " وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ " خداوند متعال را صمیمانه سپاسگذارم که امروز در این لحظه‌های با شکوه تاریخ اسلام و  ایران دراین مکان شریف و نورانی توفیق حضور در جمع مردمانی‌ غیور، دیندار‌، متدین‌، عزیز‌ و شریف،‌ مردمان‌ استان چهارمحال و بختیاری خصوصاً شهرکرد عزیز بام ایران را یافته ام .

سردار سلامی افزود: شما در بام‌ ایران‌ ایستاده‌اید‌، تا‌ شکوه‌ یک نبرد 40 ساله را با بزرگ ترین قدرت های تاریخ بشر  جشن‌ بگیرید. شما همچون‌ سرزمین پرارتفاعتان، رفیع بلندمرتبه ، سربلند و سرافراز هستید و من خاطره شیرین این حماسه ماندگار را برای همیشه با خود خواهم داشت.‌ سرافراز و‌ سربلند هستید‌ و من‌ خاطره این حماسه‌ شیرین را برای همیشه با خود خواهم‌ داشت‌ این افتخار و شرف و فضیلتی است از جانب خداوند برای من حضور در جمع پرشور، انقلابی، مؤمنانه، آگاهانه شما مردان و زنان این دیار. به روان پاک‌ شهیدانتان درود و رحمت الهی را نثار می کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز چهلمین سالروز طلوع اسلام، استقلال‌ و آزادی بر این سرزمین‌ است. امروز روز آزادی این ملت از اسارت دنیای مدرن استکبار است. امروز روز تجلی‌ آگاهی و ایمان‌ این ملت برای در هم شکستن‌ استبداد‌ و استعمار برای همیشه در این سرزمین‌ است‌.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: امروز فجر پایان شب ظلمانی تحقیر ملت ماست. امروز روز محضر و قیامتی این دنیایی است که در آن یک ملت از گورستان جهل و اسارت بیدار می شوند، زنده می شوند.  امروز روز میلاد‌ نوین‌ ملت بزرگ‌ ایران‌ برای بازیابی‌ شخصیت‌ و  منزلت و هویت حقیقی خویش بر این عالم است.

این مقام ارشد نظامی، تصریح کرد: امروز روز درخشش پرشکوه ملت ایران است که در پرتو هدایت های یک عالم روحانی جلیل القدر که حکمت های بالغه الهی را از منبع فیاض وحی الهی قرآن گرفت و آن حکمت ها را بر  پیکره امت جاری کرد تا روح آزادگی و حریت و آزادیخواهی و عدالت خواهی که جوهره قیام عاشورا بود در این ملت دمیده شود. ما امروز احیا شدیم، متولد شدیم، عزیز و متقدر و آزاد شدیم و بر سرنوشت خود مسلط شدیم.

سردار سلامی گفت: وقتی انقلاب ما پیروز شد، بزرگ ترین شکست تاریخی بر پیکره استکبار وارد شد. و آ‌مریکا بزرگ ترین شکست تاریخ را که شاید بعد از آن یک بار دیگر و قطعا یک بار دیگر بزرگ تر از آن تکرار می شود، و آن زمانی است که شما ضربه نهایی را بر پیکره رو به زوال استکبار وارد کنید و برای همیشه سیطره طلبی استکبار را پایان دهید و آمریکا را با شکست نهایی که صبح آن نزدیک است مواجه کنید.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: به روح بلند و جاودانه امام انقلاب، پیشوای بزرگ امت اسلام، پیام آور رحمت و آزادی و افتخار بر این ملت و بر این امت درود و صلوات الهی را نثار کنیم. سقوط شاه اولین شکست بود. اولین سیلی محکم آن قدر قوی و نیرومند که بعد از آن تا به امروز دنیای استکبار نتوانسته است خویشتن خود را پیدا کند؛ اما این فقط اولین شکست بود. آنها احساس کردند که در جهان قدرتی نوین، نیرومند، به وجود آمده است به نام اسلام. که اگر در مقابل ان نایستند، عنقریب این قدرت نیرومند بخش وسیعی از سیاره زمین را تحت تإثیر آرمان های بزرگ خویش قرار خواهد داد.

سردار سلامی ادامه داد: آنها احساس کردند اگر به ملت ایران فرصت دهند انقلابش  را به یک نظام الگو و موفق تبدیل کند، این انقلاب به سرعت مرزها را طی خواهد کرد. سرزمین های وسیعی را آزاد خواهد کرد. مسلمانان را با آن هویت حقیقی خویش آشنا خواهد ساخت. آنان را بیدار خواهد کرد. روح جهاد را در بلاد اسلامی زنده خواهد کرد و مسلمانان با علم جهاد برای آزادی خویش به نبردی بی پایان با دنیای استکبار خواهند پرداخت.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد:  واقعه بزرگی امروز در دنیای اسلام اتفاق افتاده است. برای همین همه جهان قدرتمند باطل، همه شیاطین صف کشیده اند. آرایش جنگی گرفته اند. تمام قدرت خود را به صحنه آورده اند تا در مقابل ملت ایران بایستند. انقلاب ملت ایران را شکست دهند و این نظریه باطل را ثابت کنند که نمی توان بدون تکیه بر قدرت های بزرگ زیست. استقلال مفهوم واقعی بین ملت ها ندارد؛ اما شکوه بزرگ و عظمت جاودان انقلاب اسلامی ملت ایران این بود که نشان داد می توان در پرتو خورشید عالم تاب اسلام، در پرتو انوار پرنور هدایت ولایت امت، در مقابل همه قدرت های بزرگ ایستاد، شکست های بزرگی را به آنها تحمیل کرد و اراده این ملت را بر ارتفاعات رفیع عالم این جهان برافراشته داشت و این تفکر را اثبات کرد که اسلام می تواند بر جهان حکومت کند  و مستضعفان را آزاد کند.

سردار سلامی گفت: این معیار اصلی نبرد، میدان اصلی نبرد بین ملت ایران و همه جهان به هم پیوسته قدرتمند شیطانی بود. ما بر گرده آمریکا شلاق های بزرگی زدیم. به صورتش سیلی های محکمی نواختیم و او را با شکست های پی در پی در تاریخ تنها و منزوی گذاشتیم.

وی افزود:‌ ایران جاسوس خانه آمریکا را به همت دانشجویان مسلمانش اشغال کرد،  آنها را از این مملکت فراری داد. آمریکا هیچ غلطی نتوانست انجام دهد. وقتی نیروهای ویژه دلتای خویش را آموزش داد و با مدرن ترین تجهیزات برای آزادی جاسوس های دیپلماتش به ایران اعزام کرد، در حالی که ما قدرت دفاعی کافی نداشتیم و در ابتدای انقلابمان به سر می بردیم، خداوند شن ها را مإمور کرد آمریکایی ها در آتش سوختند تا این عبارت زیبای جاودانه امام اثبات شود، که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان داشت: این سیلی بزرگ بر اقتدار و صلابت شیطانی آمریکا بود که بر همه جهان دوباره نشان داد می توان آمریکا را برای چندمین بار تحقیر کرد و امام فرمود تازه این اول راه است. آنها همه جا بر سر راه اما ایستادند، می خواستند کشور ما را تجزیه کنند؛ اما باز هم ملت ایران با افتخار ایستاد، اتحاد، انسجام، قدرتمندی، صلابت و شکوه جهاد ملت ایران این سرزمین را یکپارچه حفظ کرد و باز هم آمریکا در توطئه تجزیه طلبی در مرزهای کشور با شکست مواجه شد

سردار سلامی گفت: آنها آمدند، احساس کردند ملت ایران و نظام ایران قادر نیست یک جنگ بزرگ خارجی را با مقیاس و دامنه ای جهانی اداره کند و خواهد شکست. این تصور آنان از ملت ایران بود.

وی افزود: یک جنگ 8ساله را با پیوستگی و همبستگی و ائتلاف همه قدرت های نیرومند جهان علیه ملت ایران آغاز کردند. آمریکا، شوروی، انگلستان، آلمان، کشورهای مرتجع عرب همه به هم پیوستند و یک جنگ تحمیلی بزرگ را بر ملت ایران تحمیل کردند، تصورشان این بود که ما در جنگ نیازمند می شویم، تسلیم می شویم و آنها دوباره به سرنوشت ما باز می گردند و دوباره کشور ما را اشغال می کنند و دوباره سرنوشت سیاسی ما را به دست می گیرند. دوباره در شئون اقتصادی ما مسلط می شوند. دوباره ما را به عنوان ستونی از سیاست های آمریکا در منطقه تلقی می کنند.

سردار سلامی ادامه داد:  آمدند؛ اما دوباره امام ایستاد و ملت زیباترین جلوه همبستگی امت و امام را پس از عاشورا به نمایش گذاشت و در یک حرکت باشکوه و جادوانه بزرگ ترین افتخارات تاریخ را برای ملت ایران و اسلام ثبت کرد و صفوف فشرده همه دشمنان اسلام و انقلاب را در آن جنگ بزرگ در هم شکست و اراده ملت بزرگ ایران را حاکم کرد . مرزهای ایران را امن کرد و بیرق پیروزی را بر فراز سپهر این سرزمین برافراشت تا یک بار دیگر به جهان اثبات شود دوباره آمریکا هم نمی تواند هیچ غلطی بکند.

جانشین فرمانده کل سپاه  گفت: و این طولانی ترین جنگ قرن بیستم و نابرابرترین جنگ بود، یک ملت تنها با یک جهان قدرت؛ اما خداوند به وعده های خود عمل کرد و نشان داد هرکجا که این امت برای دفاع از دین خدا و کرامت و شرافت مسلمین در صحنه جهاد باشند، آنجا خداوند امکان غلبه دشمنان را هرگز بر مؤمنان و مسلمانان نمی دهد. «لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا» . و وعده خداوند تخلف ناپذیر است. " ان الله لایخلف المیعاد" .

وی افزود:‌اما این هم پایان شکست های آمریکا و پایان پیروزی های ملت ایران نبود؛ خداوند ملت ایران را در میدان جهاد رشد داد. این ملت را با سختی ها آشنا کرد، تا هم این ارعاب قدرت های بزرگ در هم بشکند. ترس ملت ایران از همه قدرت ها ریخت؛ زیرا ملت ایران بر این حقیقت تکیه کرد که کبریایی و بزرگی از آن خداست و به تعبیر قرآن این قدرت هایی که به ظاهر بزرگ اند، اگر تماشان جمع شوند، هرگز قدرت آفرینش یک پشه را ندارند." لَنْ يَخْلُقُوا ذُبَابًا وَلَوِ اجْتَمَعُوا لَهُ ". و اگر پشه ای از آنها چیزی برباید قادر به باز پس گیری آن نیستند .

سردار سلامی افزود: هنر ملت بزرگ ایران و رهبران بزرگ انقلابش این بود که این حقیقت را به همه عالم نشان د هد که قدرت های غیر الهی در بیوتی عنکبوتی زندگی می کنند، به ظاهر پیچیده ؛ اما در باطن بسیار سست، آنگونه که خداوند فرمود: "وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبُوتِ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ". هنر ملت ایران اثبات این حقیقت بود که تنها قدرتی که می توان به آن تکیه کرد و اصالت دارد، قدرت خداوند بزرگ است.

وی تصریح کرد: ‌این تکبیرهایی که شما می گویید، بیان این حقیقت است که فقط قدرت خداوند بزرگ و جاودانه است و ملت ایران چون الهی است، قدرتش الهی است . جاودان است. می شکافد سینه های دشمنان را. خاکریزهایشان را فتح می کند. ملت ایران به برکت ایمان، فاتح قله ها شده است.

سردار سلامی گفت: اما جنگ با دشمنان خدا در این سرزمین ادامه یافت. ما به تدریج راه های دشمنان را  بستیم. هر راهی گشود  ما بستیم و بر او چیره شدیم. او راه های جدیدی گشود، باز هم ما آنها را بستیم، به اذن خداوند چون این وعده الهی بود.

این مقام ارشد نظامی افزود: ما را تحریم اقتصادی کردند، خواستند ملت ایران را فلج کنند، به تسلیم بکشانند، تحقیر کنند و دوباره ملت را وادار کنند که قواعد سیطره آنها بر جهان را بپذیرد. می خواستند این ملت را به این نتیجه برسانند که تکیه گاهش را از ولایت و خداوند بردارد، به مشرکان و کفار تکیه کند و از آنان استمداد بطلبد؛ اما باز هم ملت ایران این حقیقت را درک کرد، زیرا او از خداوند امر به استقامت گرفته بود." فَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَكَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصيرٌ وَلاَ تَرْكَنُواْ إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُواْ فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَ مَا لَكُم مِّن دُونِ اللّهِ مِنْ أَوْلِيَاء ثُمَّ لاَ تُنصَرُونَ" .

وی خاطرنشان کرد: این ملت می د انست که نمی توان به کفار حتی میل خفیف کرد. وقتی خداوند می گوید "ولاترکنوا الی الذین ظلموا" یعنی به این ظالمان و کفار حتی میل خفیف هم نکنید، آنها را تکیه گاه خود قرار ندهید، اگر چنین کند آتش دوزخ شما را فرا خواهد گرفت و آنگاه از سوی خداوند یاری نمی شوید.

سردار سلامی گفت: داستان ملت ایران داستان یک استقامتی است. پیروزی آفرین ، عزت آفرین، اقتدار آفرین، منزلت آفرین. کرامت ما، شرف ما در درون شمشیرهای ماست آنگاه که از نیام برمی کشیم و بر علیه دشمنانمان به صحنه می رویم تا آنها را با شکست هایی تاریخی و فراموش ناشدنی روبرو کنیم.

وی افزود: بر ملت ایران ظلمی جهانی وارد کردند، همه دروازه های اقتصاد جهانی را به روی ملت ایران بستند تا این ملت تسلیم شود، اما از تاریخ آموخته ایم، یا باید قوی باشیم تا مستقل بمانیم، یا باید تسلیم شویم. ما راه اول را انتخاب کرده ایم. ما می دانیم برای غلبه بر دشمنان خدا به اذن خدا باید قدرتمند شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آنها نمی خواستند ما قدرتمند شویم، برای قدرتمند شدن ما همه راه ها را بستند. ما همه آنچه که امروز به عنوان دستاوردهای بزرگ انقلاب پرشکوهمان به دست آورده ایم، همه به رغم اراده دشمن ما بوده است. او همواره تلاش کرده است تا ما را در هر گامی برای پیشرفت متوقف کند .

سردار سلامی گفت:‌ باور کنید در هر لحظه این دنیای استکبار همه قدرت خود را در مقابل ملت ما به کار گرفت تا او را از حرکت باز بدارد. ما وقتی به سوی پیشرفت های علمی شتافتیم تا با اقتدار علمی بتوانیم تولید قدرت کنیم، ما بدون قدرت نمی توانیم در مقابل دشمن بایستیم. باید این کشور صاحب قدرتی جهانی شود.

وی افزود: هر وقت حرکتی کردیم، آنها در مقابلش ایستادند. ما را محاصره علمی و تحریم علمی کردند . دانشمندان ما را در خیابان ها ترور کردند تا ما پیشرفت نکنیم. این داستان ماست؛ اما به رغم اراده دشمن پیش رفتیم . امروز هم می بینید همه فشار آنها این است که ما را از قدرت خلع سلاح کنند. آنها با خوابهایشان که هرگز تعبیر نمی شود با ما سخن می گویند؛ ولی ما با واقعیت های روی زمین با آنها سخن می گوییم .

سردار سلامی تإکید کرد: آنها کلام باطل و آرزوهای دور و هرگز تحقق نایافتنی درباره ما دارند؛ اما ما هر روز به آرزوهایمان نزدیک تر می شویم. این که می بینید می گویند موشک ها را کنار بگذارید، برای این است که می دانند ما هرگاه قوی باشیم، هرگز و هرگز در مقابل آنها کوتاه نمی آییم . ما جهان اسلام را از دست آنان آزاد خواهیم کرد.

وی گفت: ما در جهان اسلام امروز قدرتی بسیار قوی شکل داده ایم . از شرق مدیترانه تا شمال دریای سرخ امروز انقلاب اسلامی در مقابل دنیای استکبار قدرت تشکیل داده است. قدرتی که روی زمین امروز و هر روز سرزمینی را از دست آنان آزاد می کند و شکستی را بر آنان تحمیل می کند، تا جایی که آمریکا را وادار می کند از قلب مقاومت یعنی سوریه عقب نشینی کند.

سردار سلامی اظهار کرد: این ایران است که به آن درجه از قدرت رسیده است که توانسته است نه تنها بخش های مهمی از جهان اسلام را از سیطره آمریکا آزاد کند، بلکه هر روز او را تعقیب می کند و فضا را برای تنفس آمریکا تنگ کرده و او را وادار به پذیرش این واقعیت کرده است، که نفوذ نظام جمهوری اسلامی ایران بخش های مهمی از این منطقه را دربرگرفته است، تا آنجا که وزیر امور خارجه آمریکا از خود ما می خواهد که به نفوذمان در منطقه خاتمه دهیم. این یعنی آمریکا نمی تواند به نفوذ ما خاتمه دهد، از خود ما می خواهد و این یعنی یک خیال و وهم کودکانه از کسی که وزیر خارجه به اصطلاح قدرت بزرگ جهانی است.

وی گفت:‌ امروز به این درجه از عزت رسیده اید در پرتو هدایت های ولی فقیه، تجلی نور خداوند بر این سرزمین آن ستاره درخشانی که به واسطه حکمت هایش ما هدایت می شویم " وَعَلَامَاتٍ ۚ وَبِالنَّجْمِ هُمْ يَهْتَدُونَ" . رهبر خبیر ، آگاه، حکیم، ژرف اندیش، دوراندیش، شجاع، که دشمن را به خوبی می شناسد. راه های غلبه بر او را می داند، ضعف های دشمنان را به خوبی می شناسد، قوت های مسلمانان را هم به خوبی می شناسد و این قوت ها را در مقابل آن ضعف ها قرار داده است تا شکست های متوالی بر جامعه استکبار وارد شود.

سردار سلامی افزود: امروز ببینید در امریکا که 7هزار میلیارد دلار در عراق و سوریه هزینه کرد اما به هیچ منفعتی دست نیافت، وقتی دولتش نتوانست 5میلیارد دلار برای کشیدن دیوار بین آمریکا و مکزیک عمل کند، دولتش تعطیل شد، اما این مردمی که از تعطیلی دولت آمریکا رنج برده اند، یک ماه دوام نیاوردند، با بشقاب و قاشق ها مقابل کاخ سفید ایستادند تا حیثیت بزرگ ترین امپراطوری تاریخ بشر را به باد دهند.

وی ادامه داد: اما در آن جنگ اقتصادی بزرگ به ملت ایران هم نگاه کنید، چند سال است تحت تإثیر تحریم های جهانی زندگی می کنید، جریان مالی جهانی را به روی ما بسته اند ، از همه ابزارهای نفوذ خود استفاده کرده اند، تا تعامل اقتصادی جهان را با ما قطع کنند، اما ملت ایران هر روز شکیباتر، سرافرازتر، شجاع تر، با نشاط تر، مقاوم تر، عزت خود را فریاد می زند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما به رغم اراده دشمن ، پیش رفته ایم، ما کشورمان را ساخته ایم، پیشرفت های ما شگفت انگیز است، در علوم هسته ای، در دانش های پزشکی، در ساخت نیروگاه ها، در ساخت پالایشگاه ها، سدها، قدرت موشکی، ساخت هواپیما و همه جلوه های بزرگ پیشرفت صنعتی بشر در این سرزمین می درخشد، اما مشکلاتی هم وجود دارد، هم ما می دانیم، همه تحت تإثیر آن هستیم؛ اما شما بزرگ تر از مشکلات هستید.

سردار سلامی ادامه داد: ملت ایران در این جنگ اقتصادی می داند که هیچ جنگی بی مشقت نیست، باید ایستاد، امروز اسلام به حاکمیت رسیده است. پس از 1400سال در زمین قدرتی به نام اسلام شکل گرفته است. این اباطیل فکر می کنند مردم ما با گران شدن یک کالا از اسلامشان جدا می شوند، از نظامشان جدا می شوند، فکر باطل می کنند، ملت ما را نمی شناسند، اسلام را نمی شناسند، وحدت امت و امام را نمی فهمند، درکی از حقایق درونی این جامعه ندارند. محاسباتشان همه غلط است.

وی تإکید کرد: ما مشکلات را پشت سر می گذاریم. مطمئناً مسئولان نظام این همت، این شعور، این اراده، این وفاداری و این صبر وشکیبایی را در ملت می بینند باید غیرتشان به جوش بیاید، همت و تلاش مضاعف را در دستور کار قرار دهند.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: ما خاک کف پای شما هستیم، پیشمرگ شما در صحنه های سخت هستیم، اجازه نمی د هیم به فضل الهی با حمایت شما و با حضور شما ذره ای از حرمت شما در این عالم کاسته شود، شما بر قله های پرافتخار عزت و منزلت و اقتدار نشسته اید، شایسته ترین ملت برای خدمت کردن هستید.

وی گفت: مشکلات می گذرد، شما و آرمان هایتان می مانید. ما پشت سر رهبرمان حرکت می کنیم، بیرقی که او برافراشته است همیشه نشان راه ماست. ما پیش می رویم. مطمئن باشید، چندسالی نخواهد گذشت که ما از آمریکا به طور کامل عبور می کنیم. در پیشرفت، در اقتصاد، در قدرت دفاعی، در همه چیز. آن وقت این آمریکایی ها هستند که برای ارتباط با شما التماس کنند، آنها فکر می کنند با تحریم دست های ما را می بندند."  يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ هَمَّ قَوْمٌ أَنْ يَبْسُطُوا إِلَيْكُمْ أَيْدِيَهُمْ فَكَفَّ أَيْدِيَهُمْ عَنْكُمْ " شما به یاد بیاورید نعمت های الهی را .

سردار سلامی افزود:  امروز یوم الله است و " وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ " یادآوری ایام الهی مهم است ، سفارش خداست. آنها می خواستند مبسوط الید ما را در محاصره قرار بدهند، خداوند کتف های آنها را بست. ما می بینیم دشمن دست بسته است، هیچ راه برخوردی با ما ندارد، این حداکثر فشار است. چیزی بیش از این ندارند. هرچه عمل می کنند، کمتر نتیجه می گیرند، خودشان در اضطراب اند. می بینید چه آتشی به خرمنشان افتاده است.

وی به آشفتگی در صحنه سیاست داخلی آمریکا اشاره کرد و گفت:‌ آشفتگی، سرگردانی، ابهام، عجز،  ناتوانی، در اداره جامعه آمریکا با 40میلیون انسان زیر خط فقر که شبانه در خیابان ها می خوابند، در سیستم های خیریه تغذیه میشوند ، به فرانسه نگاه کنید مثل میدان جنگ است، دست مردمان خود را قطع می کند، چشمانشان را کور می کند، این تصویر زیباترین دمکراسی عالم است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: به ایتالیا نگاه کنید، زباله هایش را نمی تواند جمع کند، و به ایران هم نگاه کنید، ایران تحریم شده؛ اگر آمریکا در این تحریم جهانی قرار می گرفت تا امروز ده بار فروپاشیده بود. اما این چه قدرتی است در درون این سرزمین ، از کجا آمده است، خداوند با آنهاست. شما امروز هم به این سرزمین نگاه کنید، آسمان از شوق حضور شما اشک ریخت، خداوند دروازه های رحمت خود را به روی شما باز کرده است.

وی گفت: دشمن تحریم می کند، ملت می ایستند، و خداوند برکاتش را از آسمان نازل می کند، ما بر حقیم و انقلابمان امتداد عاشوراست. امروز در میدان عاشورا در کربلا ایستاده اید. شما دارید از ولایت دفاع می کنید و فرقی نمی کند امروز با ظهر عاشورا. آنجا هم دشمن آمده بود نور خدا را خاموش کند، این جا هم دشمن آمده است تا نور خدا را خاموش کند، درود خداوند بر شرف  و فاداری شما .

سردار سلامی افزود: ما به دشمنانمان هشدار می دهیم دست از خباثت بردارید، ملت ایران را رها کنید، والا ما که در حال انباشت قدرتیم، بیش از این برد موشک هایمان را اضافه کنیم، اگر گزافه گویی کنید، آنگاه شرایط متفاوت خواهد بود. سیاست ها ما ثابت نیست، مدام تغییر می کند، به رفتار دشمنانمان بستگی دارد. از ما نخواهند منطقه را ترک کنیم، این آنها هستند که باید منطقه را ترک کنند، اینجا خانه ماست.

وی ادامه داد: ما هر مسلمانی در هرکجای عالم که استغاثه کند و یاری بطلبد، به کمک او خواهیم شتافت. ما اجازه سیطره کفار را به مسلمانان نخواهیم داد. اما آنها این را هم بداند که ما در حال پیشرفتیم. دست از پیشرفت های خود برمی داریم. ایران در حال ساخته شدن است. ما در عین حال که می جنگیم، پیشرفت هم می کنیم، ولی آنها درحالی که با ما می جنگند، در حال زوال اند و به مغربشان نزدیک می شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اجازه سیطره دوباره دشمنان بر منطقه و کشورمان را نمی دهیم، تصریح کرد: ما در دوردست با آنها درگیر خواهیم شد. جایی که فکر نمی کنند. اگر روزی قرار باشد که به آنها ضربه بزنیم جایی خواهیم زد که امروز درمورد آن فکر نمی کنند . به همه آنها می گوییم که سرجایتان بنشینید وگرنه شما ملت ایران را آزموده اید.

سردار سلامی خطاب به دشمنان، گفت: هر مسیری که شما گشودید به نفع ملت ایران شد، شما می خواستید سوریه و عراق را تجزیه کنید، شما زمینه حضور و نفوذ نظام را فراهم کردید. شما می خواستید بر ما غلبه کنید، شما باعث شدید ما این همه قدرت اندوختیم، باز هم اگر اصرار کنید، مطمئن باشید، ده ها برابر از این قدرتمند تر خواهیم شد. این مشی ماست.

وی افزود: محکم باشید انقلاب ما ایستاده است. دیدید همه آنها به انتظار نشسته بودند، تا این انقلاب 40ساله نشود، این انقلاب ابدی است. 40، 400، 4هزار ، این داستان ظهور صاحب عالم حضرت صاحب العصر و الزمان است.

سردار سلامی گفت:‌قوی و مطمئن باشید، دشمنان ما ضعیف شده اند، ناتوان اند، دیدید صهیونیست ها از ترس هذیان می گویند، به آنها هم اخطار داده ایم، باز هم هشدار می دهیم، زمینه محو خود را از روی زمین فراهم می کنید، اگر به شرارت هایتان ادامه دهید محوتان خواهیم کرد. این آخرین کلام ماست.

 

ارسال نظرات