با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان؛

راهپیمایی 22بهمن ماه با حضور باشکوه و گسترده مردم در شهرستان ابهر برگزار شد

حجت الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در مراسم راهپیمایی 22بهمن در شهرستان ابهر گفت: ملت ایران هیچ زمان از مبارزه با طاغوت و استکباردست بردار نخواهد بود.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۳۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

راهپیمایی 22بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرستان ابهر با حضور گسترده و با شکوه مردم و جمعی از مسئولین ازمقابل میدان امام حسین (ع) به سمت میدان انقلاب اسلامی  برگزار شد.
در انتهای مسیر راهپیمایی حماسی شهرستان ابهر ضمن قرائت بیانیه پایانی ،حجت الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با حضور در جمع مردم شهرستان ابهر ضمن تقدیر از حضور با شکوه وچشمگیرمردم با اشاره به ایه36سوره مبارکه نحل ((وَاجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ فَمِنْهُمْ مَنْ هَدَى اللَّهُ ))افزود: کسانی که به خدا لبیک گفتند و به سمت خدا حرکت کردند،مومنین و ایمان آوردگان در مقابل طاغوت ایستادگی می کنندوامروز ما نمونه بارز آن را در بین ملت های مظلوم شاهد هستیم.
حجت الاسلام بیگدلی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به ایستادگی ملت شریف ایران در مقابل استکبار تصریح کرد: در ذات ملت ما مبارزه با طاغوت است،امام حسین (ع)در مقابل یزیدایستاد ، امیر المومنین (ع)در مقابل معاویه و امام خمینی( ره)در مقابل استکبار ایستادو امروز این حرکت ادامه دارد .
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در ادامه خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت :آمریکا بداند،اسرائیل ،معاندین و دشمنان داخلی این را بدانند که ما ملت ایران هیچ زمان از مبارزه با استکبار وطاغوت دست بردار نخواهیم شد.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی ،سیاسی ،فرهنگی و اقتصادی که به عنوان رتبه برتر در دنیا قرار دارد افزود:امروز انقلاب اسلامی ایران به جایی رسیده است که در همه جای جهان اگر می خواهند در عرصه مختلف تصمیم بگیرندمی گویند باید نظر ایران ونظررهبر ایران باشد،و نقش سیاستمدران ایران باید باشد تا بتوانند تصمیم بگیرند .
حجت الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در پایان سخنان خود با اشاره به روحیه استکبار ستیزی وایستادگی مردم در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمان های مختلف از جمله جنگ تحمیلی ودفاع مقدس افزود: دشمنان ما در زمان جنگ تحمیلی کشورو شهرهای مارا بمباران ومورد اصابت موشک های خود قرار میدادندوما امکانات و تجهیزات در اختیار نداشتیم ، اما امروز زمان تهدید وموشک باران گذشته است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری زمان بزن در رو گذشته است و اگر دشمن بخواهدیکی بزند ما ده تا می زنیم .

ارسال نظرات