فرماندار مهریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن:

تداوم انقلاب اسلامی با اتحاد و عمل انقلابی میسر می‌شود

فرماندار مهریز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تداوم انقلاب اسلامی با اتحاد، انتقاد پذیری، عمل انقلابی و تکیه بر توان داخلی میسر شده و منجر به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۱۰۸۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، فرماندار مهریز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به تأکیدات رهبری طی چند سال اخیر در خصوص اقتصاد مقاومتی و حل مسائل معیشتی مردم خاطرنشان کرد: باوجود تلاش‌های انجام‌گرفته، مردم با فشار‌ها و سختی مواجه بودند و باید مسئولین امر تلاش‌های مضاعفی انجام دهند و با نظارت دقیق و جدی با همکاری اصناف و با تکیه‌بر ظرفیت‌های ارزشمند کشور و استفاده از توانمندی‌های نخبگان و نیروی‌های دلسوز و متخصص برای مهار گرانی و‌ها و رفع مشکلات اقتصادی مردم گام‌های مؤثری برداشته شود.
سید محمد رستگاری همچنین با عذرخواهی به دلیل مشکلات معیشتی مردم و سختی‌هایی که در این مدت تحمل کردند افزود: باوجود تلاش‌های صورت گرفته، اما اخیراً مردم تحت‌فشار گرانی رنج کشیدند و این‌جانب به‌عنوان نماینده مسئولین دولتی از شما مردم به‌خصوص اقشار کم‌درآمد عذرخواهی می‌کنم.
وی تأکید کرد: برای عبور از گذرگاه‌ها و گردنه‌های تاریخی و رسیدن به قله‌های موفقیت و همچنین برای بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان، به ازخودگذشتگی و اعتماد به توان داخلی بیش‌ازپیش نیاز است.
رستگاری عنوان کرد: بیگانگان همواره به‌ویژه در یک سال اخیر و در رأس آن‌ها دولت جدید آمریکا، کمر همت را بسته‌اند برای دشمنی با این کشور مقدس و برای مغلوب کردن ایران تلاش‌های بیهوده می‌کنند و امیدوار هستیم با تکیه‌بر توان داخلی و تلاش‌های ریاست‌جمهور و با پشتیبانی از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، توطئه‌های های آنان را خنثی کنیم و برای حرکت روبه‌جلو انقلاب پرانرژی‌تر از گذشته گام‌های محکم‌تری برداریم.
وی همچنین ادامه داد: در این شرایط خاص و با توجه به بدعهدی مستمر غربی‌ها این نکته بااهمیت است که در مقابل فشار، زورگویی‌ها و بدخواهی‌های نظام سلطه تسلیم نشویم و تن به خواسته‌های نامشروع آن‌ها ندهیم که همسویی با دشمنان، خیانت به امام و شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و با فریاد‌های هیهات من الذله مردم همخوانی ندارد و باور داشته باشیم ایران زیر بار حرف زور نرفته و نخواهد رفت.
این مسئول تصریح کرد: برای عبور از مشکلات به استقامت، صبوری و روحیه انقلابی نیاز است و محکوم کردن یکدیگر و پمپاژ ناامیدی در فضای اجتماعی و در بدنه انقلاب که با خون شهدا حاصل شد، بر مشکلاتمان افزوده خواهد شد؛ هرچند با استقامت مردم همیشه درصحنه بن‌بستی برای انقلاب ایجاد نخواهد شد، اما این تخریب‌ها و توهین‌ها قطعاً مورد رضایت مردم نخواهد بود.
رستگاری راه غیرتمندانه را راه اعتماد به جوانان غیور این مملکت است دانست و گفت: اعتمادسازی بین رابطه مردم و مسئولین خدمتگزار؛ همچنین پرهیز از هرگونه تخریب و کارشکنی در مسائل کشور و تسویه‌حساب‌های سیاسی دشمن‌شاد کن راه گشا است. مردم مومن خواستار نفی و طرد سوءاستفاده کنندگان از بیت‌المال در هر جایگاه و مقامی و بهره‌مندی از نخبگان علمی و دانشگاهی برای حرکت جامعه به سمت جلو هستند.
وی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب و آغاز دوران بلوغ و پختگی آن با آینده‌نگری مثبت اظهار داشت: انتقاد منصفانه و راهگشا و انتقادپذیری، اتحاد و جهادی و انقلابی عمل کردن و اصلاح و بازسازی سیستم معیوب اداری، با اتکا به استعانت خداوند و رهنمود‌های رهبر انقلاب و نیز همراهی ملت غیرتمند و صبور، می‌توانیم مسیر پرفرازونشیب انقلاب را تا رسیدن به سرمنزل مقصود طی کنیم.
فرماندار مهریز بابیان این‌که قطعاً وضعیت امروز شهرستان مهریز با گذشته یکسان نیست تصریح کرد: شهرستان مهریز در بخش‌های مختلف ازجمله در دام‌پروری و کشت‌های نوین گلخانه‌ای، در صنعت و معدن، آموزش‌وپرورش و آموزش عالی، در بحث بهداشت و درمان و نیز فضا‌های ورزشی تفاوت قابل‌تأملی با گذشته پیداکرده است.
وی افزود: فعالیت واحد‌های تولید فراورده‌های لبنی، کشتارگاه صنعتی، فعالیت جدی بزرگ‌ترین معدن سرب و روی خاورمیانه در بهادران و آغاز فاز یک بندر خشک مهریز با مجوز گمرک و ایجاد سردخانه ۱۵ هزار تنی در این مجموعه، متصل شدن ایستگاه مهریز به راه‌آهن سراسر، واحد‌های کاشی و سرامیک، فولاد و سیمان، دانشگاه‌ها و پردیس یزد در این شهرستان، ساختار‌های موردنیازی برای توسعه شهرستان است؛ همچنین گازرسانی به نقاط روستایی دورافتاده، توسعه انرژی‌های نوین و راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی نشان می‌دهد که شهرستان در مسیر رشد قرار دارد.
رستگاری خاطرنشان کرد: سعی کردیم پروژه‌های جدید را بدون فکر و مشورت و آینده‌نگری آغاز نکنیم. خدا را شاهد می‌گیریم که بیشترین نیرو و انرژی خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف اعم از عمرانی پروژه‌های آموزشی و بهداشتی و درمانی و نیز صنعتی به کار گرفته‌ایم و از سرمایه‌گذارانی که برای تولید و اشتغال به این شهرستان آمده‌اند حمایت می‌کنیم.
سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مهریز اذعان داشت: برخی از دستاورد‌ها و توانمندی‌های شهرستان مهریز در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در معرض دید عموم مردم مهریز قرار گرفت. بااین‌حال، مشکلاتی وجود دارد و مردم و کارگران سختی کشیدند. برخی از پروژه‌های ناتمام شرایط پیچیده‌ای داشتند، بااین‌وجود تلاش کردیم هرسال لااقل یک‌قدم روبه‌جلو برداریم و جایگاه شهرستان مهریز را در بیشتر زمینه‌ها ارتقا دهیم.
رستگاری از مردم خواست در راستای حمایت از طرح‌های زودبازده و بخش کشاورزی حامی مسئولین باشند و خاطرنشان کرد: مردم در این دوران خشک‌سالی و کمبود آب، از کشت‌های کم آبخواه ازجمله کشت گل محمدی و حتی پرورش زیتون حمایت کنند. همچنین کوچه‌باغ‌های باارزش این شهرستان، سرمایه بی‌نظیری است که در منطقه کویری استان یزد، کم‌نظیر است و مردم می‌توانند با برداشتن دیوار‌های بلوک سیمانی، به نمای این شهر زیبا و طراوت این فضای سنتی و تاریخی در جهت توسعه گردشگری کمک کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات