مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع):

انقلاب اسلامی با افتخار بعنوان الگوی تمام مستضعفین جهان معرفی شده است/هرکسی در هر لباس و مقامی بخواهد علیه این مملکت توطئه کند به خاک ذلت می نشیند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: باوجود توطئه های سخت، نیمه سخت، نرم، کوتا و ترور و همه تلاش هایی که استکبار کرد امروز انقلاب اسلامی با افتخار بعنوان الگوی تمام مستضعفین جهان معرفی شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۲۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان رودان با بیان اینکه خدا را شاکریم علی رغم توطئه های فراوان استکبار جهانی، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می گیریم اظهار کرد: ما در حالی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که انقلاب اسلامی توانسته است از یک کشور صددرصد وابسته، ذلیل در پنجه ابرقدرتی به نام آمریکا، از یک کشوری که حلقه به گوش استکبار و صهیونیسم بود و تنها هنرش مُنتاژ کردن یک پیکان بود کشوری بسازد که امروز در مقیاس بین المللی حرف اول در دنیا بزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه هیچ معادله ای بدون کشور ما قابل حل نیست و تحولات بین المللی بر اراده مردان جمهوری اسلامی ایران می چرخد افزود: امروز کشور ما توانسته است دنیا را در پیچش تاریخ قرار دهد و دنیای استکبار شرق و غرب، هفتاد سال در بوق کرنا کردند که دین افیون ملت هاست، دین عامل عقب ماندگی جامعه است، دین ضد پیشرفت است اما انقلاب اسلامی تنها در چهار دهه توانسته است اتهام دین را برطرف کند و به دنیا و نخبگان جهان بباوراند که تنها راه نجات بشریت در سایه اسلام ناب محمدی است.

 

رستگار ادامه داد: انقلاب اسلامی توانسته است از کشوری که مرعوب ابرقدرتها بود از شخصیت اولش تا تمام شخصیت های اداره کننده جامعه که نوکر امپرالیسم آمریکا بودند و حدود ۹۰هزار مستشار خارجی کشور ما را اداره می کرد به کشوری برساند که مستقل ترین کشور در دنیاست.

وی اضافه کرد: امروز ما نمی توانیم کشوری مانند جمهوری اسلامی پیداکنیم که خودش تصمیم بگیرد خودش عمل کند و خودش به تنهایی رو پای خودش باشد و در مقیاس منطقه ای ابرقدرت منطقه شود و بحمدالله به اعتراف مراکز علمی و پژوهشی، جمهوری اسلامی که هیچ مقاله و جایگاهی در میان دانشمندان نداشت به جایگاهی برسد که در امور استراتژیک هسته ای، دیجیتال، فضانوردی، نانو و ژنتیک جایگاهی زیر ده داشته باشد سرعت تولید علم ۱۳برابر بیشتر از حد متوسط جهان باشد و به قدرت بازدارندگی برسد که هیچ کشوری نتواند به آن چپ نگاه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)  تصریح کرد:خدا را شاکریم که علی رغم توطئه های سخت، نیمه سخت، نرم، کوتا و ترور و همه تلاش هایی که استکبار کرد امروز انقلاب اسلامی با افتخار بعنوان الگوی تمام مستضعفین جهان معرفی شده است.

حجت الاسلام رستگار وجود انقلاب اسلامی را حاصل سه عنصر اسلام، ولایت فقیه و بصیرت مردم دانست و افزود:عنصر اسلام عزیز و اتکا به پروردگاراست که هرچه ما داریم بخاطر اتکا به حضرت پروردگار است بخاطر اسلام عزیز است که هم دعوت به الله می کند و هم مبارزه با طاغوت، چراکه خدا می فرماید هم باید بنده خدا بود و هم باید با طاغوت مبارزه کرد.

وی ادامه داد: عنصر ولایت که به اعتراف تمام اندیشمندان، سیاسیون و تحلیلگران جهانی، مقتدرترین، سیاستمدارترین، باکیاست ترین رهبر در تمام رهبران جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) همچنین گقت:امروز افتخار ما اینست که دنیای استکبار در مقابلش زانو زدند و بارها اعتراف کرده اند که با یک ابرحریفی به نام خامنه ای روبرو هستیم که مردمش اعتماد همراه با اعتقاد به او دارند و نقشه های ما را می شناسد.

وی اظهار کرد:این منّت را خداوند بر ما قرار داده است که در راس مملکت ما فرزند زهرا(س) باشد اون بانویی که رمز خلقت جهان هستی است.

رستگار با اشاره به اینکه سومین عنصر لایتمداری و بصیرت مردم است افزود: دشمن سه مطلب را خوب فهمیده است و باید با دقت وتوجه، با دیده عقل بر صفحه دل بنگارید تا ان شالله این عنصرها بتواندهمواره تضمین کننده عزت ما باشند اول اینکه دشمن فهمیده امت بی امام خطرندارد امتی که امام نداشته باشد میلیاردها هم باشد کبریت بی خطراست و ما امروز در دنیا می بینیم بیش از یک میلیاردو۶۰۰ میلیون مسلمان است اما امتی که توانسته است تنها اسلام ناب را بلند کند امت با امام است.

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: امتی که بدون امام است از نیروی انسانیش، لجستیک و اقتصادشان به نفع دنیای استکبار بهره می برند ودوم دنیا فهمیده است امام بدون امت هم اقتدار ندارد دنیای استکبار تجربه اول اسلام تاکنون را دارد ما شخصیتی بنام علی بن ابیطالب(ع) داریم که وقتی مردم برگشتند سر در چاه گریه می کرد و کسی که مردم از آن فرمان نبرند کاری نمی تواند بکند.

رستگار اضافه کرد: نکته سوم که دنیای استکبار فهیمده که بیش از ۴۰ سال تجربه کرده است شمامردم این انقلاب هستید که علی رغم مشکلات دست از امامتان نمی کشید و پیامبر اسلام را بعداز هزارو۴۰۰ سال جوان کردید آن زمانی که سوره هود نازل شد و پیامبرخدا فرمود بخاطر آیه استقامت سوره هود مرا پیرکرد فرمودند آیه استقامت هم قبلا نازل شده بود فرمود من(پیامبر) در تابستان به مردم می گویم همراهی کنید می گویند هوا گرم است در زمستان همراهی کنید هوا سرد است اما شما ملت ولایتمدار انقلابی نه گرما،نه سرما نه طوفان ،نه موشک باران، نه تهدید و نه تحریم می شناسید.

 

وی  ادامه داد: این امتی که خداوند هزار۴۰۰ سال پیش در آیه ۵۴ سوره مائده به او فخر می فروشد و می فرماید ای مسلمانان صدر اسلام، اگر شما دست از دین بردارید غمی نیست چون در آینده امتی می آید که ۶ ویژگی دارد خدا را دوست دارند و خدا آنها را دوست دارد، در مقابل مومنین متواضع و در مقابل دنیای استکبار مقتدر، در راه خدا جهاد می کنند، و از ملامت هیچ ملامتگری نمی ترسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) اظهار کرد: از پیامبر سوال کردند این کدام قومی که خداوند به رخ ما می کشد رسول الله دست بر شانه سلمان می زند ومی گویند از نسل سلمان است

رستگار افزود: ما نمی خواهیم تعیین مصداق کنیم اما اینقدر شباهت های شما مردم انقلابی با قومی که در قرآن آمده است منطبق است به اطمینان می رسیم که این قوم همان قوم است.

رستگار با اشاره به اینکه  قومی که امام ما فرمودند که در شب تولد رسول الله ۱۴ کنگره از طاق کسری فرو می ریزد ادامه داد: شاید نشانه اش این باشد که در قرن چهاردهم، اسلام در ایران احیا می شود و حکومت دوهزارو ۵۰۰ ساله را فرو می ریزد.

 

 آمریکای ۱۳۵۷ و آمریکای ۱۳۹۷ زمین تا آسمان متفاوت است.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه خداوند می فرماید ای مسلمانان سست نشوید، مشکلات و گرفتاری ها شما را سست نکند، اگر شما رنج می کشید مشکلات دارید دشمنان شما هم زجر می شکند اظهار کرد: استکبار پایشان از منطقه خلیج فارس قطع شده و کاخ سرخشان متلاشی و کاخ سیاهش متزلزل شده است درمانده و نشانه های ابرقدرتی اش فرو ریخته است و امروز کسی برای آمریکاییها تره خورد نمی کند.

 

مسئولان محکم تر و استوارتر بر ارزشهای این انقلاب پایدار بمانید و حرف مولا را فصل الخطاب بدانید.

وی با اشاره به بدعهدی های کشورهای غربی با ایران  اسلامی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی قابل اعتماد نیستند اروپایی ها هم قابل اعتماد نیستند آن چیزی که توانست ما را در مقابل حکومت ۲هزارو ۵۰۰ ساله پیروز کند اتکا به حضرت پروردگار بود نه توسل به کدخدا، کدخدا مشکل خودش هم نمی تواند حل کند.

رستگار ادامه داد: آن کسی می تواند مشکلات ما را حل کند که فوق ابرقدرتهاست و در روز و شبی که آمریکاییها در صحرای طبس به ما حمله کردند او بود که با حرکت درآوردن شن های بیابان آنها را مختل و فلج کرد و بدانید این انقلاب ماندیست هم به دلیل تجربه ۴۰ ساله و هم به دلیل آیات قرآن و روایات ائمه اطهار(ع) که وجود دارد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)  همچنین گفت:در این ۴۰ ساله هرتوطئه ای که برعلیه انقلاب کردند به نفع انقلاب تمام شد هر تهدیدی کردن برای انقلاب اسلامی فرصت شد تهدید نظامی کردند ما امروز از نظر موشکی ابرقدرت منطقه هستیم که قدرت چهارم جهانیم، ابرقدرتها را به رخ ما کشیدند آنها مستاصل شدند.

وی با بیان اینکه در روزی که به انقلاب اسلامی حمله شد شعار صهیونیست ها از نیل تا فرات بود افزود: الآن جالب است ببینید رژیم اشغالگر قدس دیوارهای بتی چندمتری به دور خودش کشیده است به سلاح و گنبد آهنین خود می بالد اما به این باور رسیده است که اولین اشتباهش آخرین اشتباهش خواهد بود.

رستگار ادامه داد: جنگ را برما تحمیل کردند که انقلاب را شکست دهند کشور را تجزیه کنند فرهنگ انقلاب را محدود در مرزهای جغرافیایی کنند، اما انقلاب ما شکست نخورد کشور ما تجزیه نشد انقلاب ما صادر شد و هیمنه شرق و غرب فرو ریخت هسته های مقاومت در دنیا پایه گذاری شد.

نماینده رهبر انقلاب در سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه داعش را برای نابودی جمهوری اسلامی و ارتقای معنویت رژیم صهیونیستی درست کردند اضافه کرد:چه کسی باور می کرد این شعار امام خمینی(ره) که اسراییل باید از صحنه روزگار محو گردد محقق شود که خلف صالح اش شمارش معکوس بر نابودیش اعلام کند و ایران هم مرز با رژیم صهیونیستی شود.

 

وی تصریح کرد:از نظر اقتصادی مشکلاتی داریم که ان شاالله عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد از این گردنه خواهیم گذشت روزی را شاهد خواهیم بود که برترین اقتصاد را خواهیم داشت همانطور که از نظر نظامی و علمی در منطقه برترین هستیم.

حجت الاسلام رستگار خاطرنشان کرد: ان شا الله این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) متصل خواهد شد و انقلاب اسلامی پوزه مستکبرین را برزمین خواهد کوبید و هر منافقی در هر لباس و مقامی بخواهد بر علیه این مملکت توطئه کند به خاک ذلت می نشیند و رسوا خواهد شد و این پرچم به دست فرزند زهرا و پشتیبانی  نیروهای ارزشی، انقلاب و ولایتمدار به دست صاحب اصلی اش سپرده خواهد شد.

ارسال نظرات