خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش:

انقلاب هر سال با توطئه جدیدی روبه‌رو بوده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: انقلاب اسلامی هر سال با توطئه جدیدی روبه‌رو بوده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۵۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، علی حاجیلو امروز در مراسم نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که در ماکو برگزار شد، اظهار کرد: درشرایطی انقلاب اسلامی باهدایت ورهبری امام خمینی به وقوع پیوست که محاسبه گران و اندیشمندان و نظریه پردازان غرب دنبال یک سوپر پارادایم یعنی تغیرباورهای مردم بودند و می خواستند تمام مردم غرق درمسائل مادی شده و دنبال مسائل اومانیستی وامپریالیستی وسوسیالیستی باشند.

وی با اشاره به خیال خام دشمنان تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان خیال می کردند ایران قبل از انقلاب جزیره ثبات آمریکا و مدافع و محافظ منافع امپریالیستی و سیاست های توسعه طلبانه امریکا می باشد این انقلاب به وقوع پیوست و این برای دشمنان بخصوص آمریکا بسیار سهمگین بود

وی با اشاره به شرایط کشور در پیش از انقلاب، گفت: دراین شرایط انقلاب اسلامی مثل یک صاعقه درفضای غرق درمادیات به وقوع پیوست و تمام محاسبات دشمنان را به هم زد.

حاجیلو با اشاره به جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: توطئه ساقط کردن انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ نابرابر که بیش از ۳۳ کشور مقابل ما وارد جنگ شدند و تنها موردی بود که ابر قدرت های شرق و غرب دست به دست هم دادند تا با حمایت انسان مزدوری مثل صدام این انقلاب را ساقط کنند.

وی  خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران در عمر پربرکت چهل ساله خود به تعداد هر سال عمر خود با استراتژی توطئه دشمنان روبرو بوده است..

وی در خصوص اشتباهات محاسباتی دشمنان راجع به انقلاب بیان داشت: دشمنان ما همیشه در مورد این انقلاب دچار اشتباه محاسباتی بوده و هستند و صدام با همین اشتباه محاسباتی گفت تا یک هفته ایران را شکست داده و در تهران مصاحبه خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات