مسؤولان قدردان مردم باشند

نماینده ولی فقیه در لرستان به حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید قدردان مردم بوده و جلوی اشرافی‌گری و پارتی‌بازی را بگیرند.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۰۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در ارتباط با راهپیمایی با شکوه 22 بهمن و حضور بی‌نظیر مردم در دفاع از انقلاب اسلامی، عنوان کرد: راهپیمایی امسال بار دیگر لرزه بر سردمداران کاخ سفید انداخت؛ ترامپ جنایتکار تصور نمی‌کرد مردم ایران چنین حضور بی‌نظیری داشته باشند.

وی افزود: بی‌شک دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن آمریکا سعی خواهند کرد که این حضور با شکوه را کم رنگ جلوه دهند اما حضور با شکوه مردم حرفی برای گفتن نمی‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کرد، گفت: علیرغم تمام مشکلاتی که در بحث اقتصادی وجود دارد، مردم ایران نشان دادند هیچ چیزی در دفاع از انقلاب اسلامی مانع آنها نیست و مشکلات موجود تاثیری در دفاع آنها از نظام ندارد.

وی با بیان اینکه وظیفه مسؤولان است که در رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش بیشتری داشته باشند، عنوان کرد: مردم ما ثابت کرده‌اند هر جا لازم باشد در صحنه دفاع از انقلاب حضور پر رنگ دارند و لذا مسؤولان باید قدردان آنها باشند.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: مسؤولان باید در مقابل خدمت صادقانه داشته باشند و جلوی پارتی بازی‌ها را بگیرند و نگذارند روحیه اشرافی‌گری به وجود آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات