مسوول بسیج زنان کشور در گفتگو با «بسیج»:

مشارکت زنان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها ازدستاوردهای انقلاب اسلامی است

مینو اصلانی گفت: مشارکت زنان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها ازدستاوردهای انقلاب اسلامی است انقلاب اسلامی موجب شد تا زنان از حالت انفعالی خارج شده و به صورت یک عنصر فعال در عرصه های اجتماعی ظاهر شوند.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۱۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

مینو اصلانی مسوول بسیج زنان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: جامعه برای باروری و پویایی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیازمند نیروی عظیم زنان است. این در حالی است که زنان علاوه بر ایفای نقش خانوادگی باید در جامعه حضوری فعال و موثر داشته باشند تا به نوبه خود در رهیافت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی جامعه تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه مشارکت زنان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها ازدستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: انقلاب اسلامی موجب شد تا زنان از حالت انفعالی خارج شده و به صورت یک عنصر فعال در عرصه های اجتماعی ظاهر شوند.

مسوول بسیج زنان کشور در خاتمه خاطرنشان کرد: مسلم است که نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ، هرگز محدود به حضور مستقیم آنان نیست بلکه فعالیت های غیر مستقیم آنها چه بسا که به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار باشد این تغییر از تاثیر قابل توجهی که احساسات و اندیشه زن برای مرد و فرزندان دارد ناشی می شود.

ارسال نظرات