خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه نهاوند:

بیداری اسلامی در منطقه یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: بعد از گذشت ۴ دهه‌ پر افتخار از انقلاب اسلامی، مردم در کشورهای دیگری با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران در حال بیداری هستند و این از برکات انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۸۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

بیداری اسلامی در منطقه یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران استحجت‌الاسلام علی دانیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: انقلاب اسلامی، کشور ایران را از بند نظام استبدادی طاغوت آزاد کرد و مردم با جان و مال خود مجاهدت کردند و زیر بار اسارت نرفتند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد»، گفت: این مردم با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» زیر بار ظلم و ستم شاه و اربابانشان نرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند افزود: جوانانی که در رکاب بنیانگذار انقلاب علیه طاغوت قیام کردند حضرت سیدالشهدا(ع) را الگوی خود قرار دادند و همین امر باعث پیروزی مجدد خون بر شمشیر شد.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت انقلاب اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب و خون شهیدان کشور ما در زمینه‌های مختلفی پیشرفت کرده و ان‌شاالله این قطار انقلاب به رهبری امام خامنه‌ای (دامت برکاته) به راه خود ادامه خواهد داد و در سراسر جهان فراگیر خواهد شد.

دانیالی افزود: همانطور که شاهد هستیم بعد از گذشت ۴ دهه‌ پر افتخار از این انقلاب، مردم در کشورهای دیگری با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران در حال بیداری هستند و این از برکات انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: امسال تقارن سالروز پیروزی انقلاب و ایام شهادت حضرت زهرا(س) و این فجر فاطمی فرصتی شد تا در این ایام از فیوضات ایام فاطمیه و کرامات حضرت نیز بهره ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات