پیشرفت‌های امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شده است

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درمراسم یادواره شهداکه درراستای گرامیداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و در کانون شهیدمطهری برگزار شد ضمن اشاره به دستاوردها و پیشرفت‌های روزافزون نظام جمهوری اسلامی گفت:پیشرفت‌های امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۵۶۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درمراسم یادواره شهدا که در راستای گرامیداشت یادوخاطره ۵۴۰۰ شهیداستان کردستان ودرکانون شهیدمطهری برگزارشدضمن اشاره به دستاوردهاوپیشرفت‌های روزافزون نظام جمهوری اسلامی گفت:پیشرفت‌های امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شده است.

وی درادامه افزود:ما هرچه در رابطه با خانواده شهدا انجام داده‌ایم، جبران یک آه و ناله  آن‌ها  هم نمی‌شودو در ارتباط با شهدا حتی اگر همه هستی‌مان را بدهیم، کار خاصی را انجام نداده‌ایم چرا که شهدا همه هستی خود را در راه پایداری کشور فدا کردند.

منتشلوبا اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری عاشورا نصف روز بود، اما یک هزار و ۴۰۰ سال است که اسلام را زنده نگه داشته است، اضافه کرد: عاشورای انقلاب ما هشت سال بود که با این حساب ما باید سال‌های سال انقلاب را سرپا نگهداریم، چرا که این سرمایه تمام نشدنی است.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد:انقلاب اسلامی موقعیت فعلی خود را مدیون شهیدان است و به برکت خون پاک ۲۰۰ هزار شهید انقلابی بود، که نهال نوپای انقلاب به درختی پربار مبدل شده است و امسال  توانستیم چهلمین سالگرد آن را شکوهمند‌تر از همیشه برگزار کنیم.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات