مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

فعالیت ۲۵ نشریه الکترونیکی در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: رسانه تراز انقلاب اسلامی بایستی هوشمندی، افکارسنجی و مخاطب شناسی داشته و وحدت آفرین، بصیرت افزا و واقع گرا باشد.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۵۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  جلال قلعه شاخانی، روز گذشته (۲۳ بهمن ماه جاری) در نشست تحلیلی رسانه‌های استان با موضوع بایستگی‌های رسانه تراز انقلاب اسلامی در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان، اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی ۱۵۷ نشریه در استان کردستان مجوز فعالیت گرفتند که از این تعداد ۹۵ نشریه فعالیت می‌کنند.

قلعه شاخانی، عنوان کرد: ۲۵ نشریه الکترونیکی در استان فعالیت دارند که ۲۱ مورد به صورت برخط و ۴ مورد غیربرخط است.

وی افزود: از تعداد نشریات فعال استان، ۷۰ نشریه به صورت ۲ روزنامه، ۱۳ هفته نامه، ۸ دوهفته نامه، ۱۸ ماه نامه، ۲ دوماه نامه، ۱۸ فصل نامه و ۹ دوفصل نامه چاپ می‌شود.

قلعه شاخانی  با اشاره به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شکل گرفته و رسانه‌ها هم بایستی در همین راستا حرکت کرده و مروج اهداف بلند انقلاب باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به آمار خبرنگاران در استان، یادآور شد: از این تعداد ۱۳۹ نفر عضو خانه مطبوعات استان که ۱۰۰ نفر از این خبرنگاران بیمه هستند.


وی بیان کرد: رسانه تراز انقلاب اسلامی بایستی هوشمندی، افکارسنجی و مخاطب شناسی داشته و بصیرت افزا و واقع گرا باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان گفت: رسانه‌ها باید قدرت اقتا و همراه سازی مخاطب داشته و در حوزه‌های اصلاح الگوی مصرف، عدالت گستری، قانون مداری و وحدت آفرینی فعالیت داشته باشند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات