با هدف تشخیص روند تغییرات مهارتی کودکان؛

نمایشگاه کار دوره ی سه ماهه شاگردان مهد قرآنی بهشت برگزار شد

نمایشگاه کار دوره ی سه ماهه شاگردان مهد قرآنی بهشت، با حضور والدین کودکان، مربیان مهد، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۳۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، نمایشگاه کار دوره ی سه ماهه شاگردان مهد قرآنی بهشت، با حضور والدین کودکان، مربیان مهد، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار شد. 

در این نمایشگاه، عملکرد سه ماهه ی هشتاد کودک زیر هفت سال با مو ضوعات قرآنی، زبان  انگلیسی، نقاشی، مهارت های زندگی، کاشی کاری و بافت به نمایش گذاشته شد.

به گفته مشهدی، مسئول مهدکودک قرآنی بهشت، هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی والدین با بازخورد عملکرد آموزشی  کودکان شان و مشخص شدن روند تغیرات مهارتی آن هاست.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه هنرهای دستی و میزان تسلط بچه ها به آموزش های داده شده، توسط مربیان در معرض دید والدین و سایر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مسئول مهدکودک قرآنی بهشت، در ادامه با تفکیک آثار به نمایش گذاشته شده، گفت: بخش قرآنی شامل آیات موضوعی، تربیت اخلاقی با توجه ویژه به آیات قرآن، نهج البلاغه و قصص پیامبران است.

 این کارشناس ارشد علوم قرآن و حدیث،  با اشاره به اجرای سرودی برگرفته از معنی سوره نصر و حمد توسط کودکان و همچنین خواندن شعر کوتاهی در وصف شب یلدا به زبان انگلیسی توسط آن ها گفت: این برنامه نشان دهنده حافظه کلامی و تقویت کننده این بخش از توانمندی بچه ها بود.  

مشهدی، با تأکید بر اینکه بچه ها با توجه به علاقه و استعدادشان، فعالیت های مختلفی دارند گفت: روند کاری این بچه ها با دیگری فرق می کند و ما هر سه ماه یکبار این نمایشگاه را برای مشخص کردن نقاط قوت و ضعف آن ها و روند تغییرات مهارتی شان برگزار می کنیم.

گفتنی است جناب سرهنگ خسروی فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع)، حجت الاسلام صابری نیا مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، عاصی مسئول قرآن و عترت و همچنین جمعی از خانواده شاگردان و مربیان مهد قرآن بهشت، از بازدید کنندگان این نمایشگاه بودند. 

نمایشگاه کار دوره سه ماهه شاگردان مهد قرآنی بهشت برگزار شد

 

ارسال نظرات