خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه مراغه:

عامل اصلی بقای انقلاب حضور مردم در همه صحنه هاست

جانشین فرمانده سپاه مراغه در جمعه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س)، گفت: عامل اصلی بقای انقلاب حضور مردم در همه صحنه هاست.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۹۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: وابستگی رژیم پهلوی به بیگانگان، جدایی از ملت و فاصله های طبقاتی از عوامل پدید آمدن انقلاب اسلامی است.

وی برقراری ارزش های الهی در جامعه را یکی از اهداف جمهوری اسلامی برشمرد و اظهارداشت: جمهوری اسلامی با هدف مقابله با استبداد و استکبار و نجات مظلومان از دست ظالمان به وجود آمد.

وی وحدت کلمه و حضور مردم در صحنه های انقلاب را یکی از هزاران علل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: رهبری پیامبر گونه ، شجاعت ومردم داری امام راحل این انقلاب را به پیروزی رساند.

ساعدی حفظ نظام را با تبعیت از کلام گوهر بار امام (ره) از اوجب واجبات برشمرد گفت: این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر نیاز به نگهداری و امنیت دارد لذا برای همه اقشارمردم و مسئولین  لازم و واجب است تا در صحنه بوده و از انقلاب خود دفاع کنند.

وی انحراف و نفوذ نا خالصی ها در مسئولین و گرایش مسئولان به مادی گرایی را بزرگترین آفت انقلاب خواند و افزود: وابستگی اقتصادی (عدم اتکا به داخل)، اشرافیگری و تجمل گرایی و محافظه کاری اسیب هایی است که از درون به
نظام حمله کرده و شاخ  و برگ های نظام را می خشکاند.

ساعدی به دستاوردهای داخلی و خارجی  انقلاب اشاره ای کرد و گفت: ظلم ستیزی و استکبار ستیزی و فراگیر شدن ندای وحدت در جهان از دست آوردهای فرا منطقه ای این نظام است.

وی گفت دشمن در کشورمخصوصا  در فضای مجازی سعی می کند نظام شاهنشاهی را تطهیر کرده و برای جوانان و نوجوانان که بیشترین استفاده کننده فضای مجازی هستند الگو معرفی کند.

ساعدی افزود: وظیفه خواص بصیرت دهی و تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی است ما باید گفتمان انقلاب اسلامی و امام و رهبری را در همه زمینه ها ترویج و تبیین کنیم.

وی دشمن درونی را بی انگیزگی ، نا امیدی، بی حالی ، بی نشاطی، تنبلی و سیاست های غلط توصیف کرد و گفت: داشتن روحیه بسیجی ، باور ها   و اعتقاد راسخ به نظام باید سرلوحه زندگی مسئولان باشد تا مردم هم با تبعیت از آن ها روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

ساعدی همراه شدن حرکت های علمی با آرمان های والای معنوی و انقلابی را برای پیشرفت کشور لازم دانست و بیان کرد: اهتمام جدی به آرمان های دینی و تعهد انقلابی و حضور با روحیه جهادی در تمامی عرصه ها برای پیشرفت کشور نیاز است.

وی در پایان سخنان خود خطاب به مسئولان یادآور شد: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و به توانمندی های داخلی اعتقاد و باور داشته باشند و برای حل مشکلات کشور و مردم تلاش و کوشش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها