محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان توسط سازمان بسیج دانشجوی استان کردستان

سازمان بسیج دانشجوی استان کردستان با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۵۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج دانشجوی استان کردستان در پی حادثه حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان بیانیه صادر نمود.
 متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یزرقون»
هرگز گمان مکنید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مردگانند بلکه آنان زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

امنیت ایران اسلامی در پرتو وحدت و مردانگی مردان بی ادعایست که در سخترین شرایط از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تا کنون شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرداند و در این راستا، شهادت جمعی از پاسداران حریم ولایت در حادثه تروریستی ۲۴ بهمن ماه در سیستان و بلوچستان شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

پل شهادت، اصلی‌ترین وسیله به معبود است که شهدای پاسدار این حمله تروریستی به عنوان شهدای حریم ولایت برای عزت و سربلندی ملت شریف ایران و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین نموده اند و راه شجاعت را به ما آموخته اند.

گروهک تروریستی و ضد انقلاب جیش العدل و حامیان آنان فاقد هرگونه پایگاهی نزد ملت ایران و به ویژه مردم فهیم و انقلابی استان سیستان و بلوچستان هستند و تنها با این حرکات مزدورانه خود باعث ایجاد حس نا امنی در منطقه میگردند و این جز بیکاری بیشتر جوانان و مردان این استان محروم، نتیجه‌ای ندارد لذا باید بدانند در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان شجاع و فداکار اسلام نسبت به این جنایات باشند.

ما دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان ضمن عرض تبریک و تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خانواده معظم شهدا و احاد ملت ایران، این اقدام جنایتکارانه گروهک تروریستی و ضد انقلاب را محکوم میکنیم و از مسئولین سیاسی و امنیتی کشور این مطالبه را داریم که در موعد خود پاسخی سخت و عبرت آموز به این جنایتکاران بدهند و در مقابل این گونه جنایات سکوت اختیار نکنند و از وزیر دستگاه دیپلماسی کشور اقای دکتر ظریف خواستاریم به شدت این جنایت را محکوم و از مبادی دیپلماتیک از طرف پاکستانی توضیح بخواهند که چگونه مرز‌های پاکستان به جولانگاه قاتلان مرزبانان ما تبدیل شده است.
 

ما دانشجویان از کشور دوست و همسایه پاکستان خواستاریم که امنیت مرز‌های دو کشور را مدنظر داشته و معاهدات دو جانبه امنیتی پایبند بوده و از فعالیت گروهک‌های تروریستی در خاک خود جلوگیری به عمل آورد و درصدد برخورد جدی با عاملان این جنایت باشند.
 
والسلام

شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات