پیام تسلیت سپاه استان البرز در پی حمله تروریستی به اتوبوس سپاه در زاهدان

سپاه امام حسن مجتبی (ع) در پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در محور خاش به زاهدان ، این حادثه را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۹۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سپاه امام حسن مجتبی (ع) در پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در محور خاش به زاهدان ، این حادثه را محکوم کرد.

پیام تسلیت سپاه استان البرز در پی شهادت نیروهای سپاه در حمله انتحاری زاهدان

متن پیام تسلیت سپاه استان البرز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
جنایت تروریستی و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان شریف ایران، بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را نشانه رفته و قلب ملت بزرگ ایران را جریحه دار نمودند. حادثه تلخ و تأسف بار شهادت جمعی از مدافعان و حافظان میهن اسلامی بار دیگر نشان داد جنایتکاران و تروریست‌های خائن با این اقدام کور و بزدلانه، اقتدار و عزت و وحدت میهن اسلامی مان را هدف قرار داده‌اند.
 
خشم و تلخ کامی و شکست دشمنان اسلام و انقلاب پس از حرکت عظیم و پرشور و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن ۹۷ با حادثه خونین تروریستی و شهادت رزمندگان عزیز اسلام در سیستان و بلوچستان نمایان شد و اینگونه صدای خورد شدن استخوان‌هایشان در زیر پای میلیون‌ها ایرانی را به گوش جهانیان رساندند. اگر چه این اقدام خونین و غیر انسانی دشمن حزن و اندوه ملت شریف ایران را در پی داشت ولی تجربه نشان داده است این اقدامات نه تنها این مردم را از رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی سست نمی‌کند بلکه مقاوم و استوارتر از گذشته به راه خود ادامه خواهند داد.
 
سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تلخ و ناگوار تروریستی در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و غیور مردان دلیر سپاه اسلام شده است را شدیداً محکوم و حمایت خود را از حافظان و مدافعان امنیت کشور و مردم شریف ایران اعلام و با خانواده‌های شهدا و مجروحین این اقدام جنایتکارانه ابراز همدردی می‌نمائیم.
 
 
 
 
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها