حقانیت شهدای تروریستی در مسیر نورانی فجر فاطمی

ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند، یکبار دیگر از خون پاسداران انقلاب اسلامی ، آبیاری شد ، تا با قدرت و عظمت و شکوه به دهه پنجاه برسد و تا حقانیت مسیر نورانی فجر فاطمی با انقلاب اسلامی اثبات گردد که به انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) ، متصل می شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۷۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند، یکبار دیگر از خون جوانان وطن ، پاسداران انقلاب اسلامی ، آبیاری شد ، تا با قدرت و عظمت و شکوه به دهه پنجاه برسد و مسیر انقلاب همچنان ادامه داشته و به انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) ، متصل شود (انشاءالله ) .
امروز حضور تماشایی و با شکوه ملت شریف و ولایتمدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شهادت عزیزان وطن ، پاسداران جان برکف ، پیام بزرگی برای جهانیان صادر شد که هیچ تهدیدی نمیتواند ملت ما را از اراده خود برای رسیدن به قله رفیع خارج کند و پیام دیگر برای همه کسانی است که در داخل هنوز به یقین نرسیده اند و اراده هایشان محکم نشده است که باید با اطمینان گوش به فرمان ولی فقیه و امام المسلمین جهان بود .
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم .
شهادت مظلومانه  پاسداران انقلاب اسلامی ، را به ساحت مقدس و نورانی حضرت بقیتت الله الاعظم (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف و خانواده محترم شهدای فجر فاطمی ، تبریک و تسلیت عرض مینماییم .
راه امام و شهدا ادامه دارد.. .

ارسال نظرات
پر بیننده ها