خبرهای داغ:

دیدار و تقدیر از فرهنگیان مدارس روستایی هندیجان

مسئول بسیج فرهنگیان هندیجان گفت: در راستای قدر دانی از تلاش های چندین ساله فرهنگیان بسیجی در مدارس روستاهای هندیجان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با آنها دیدار و مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۹۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

بسیجی الهام حیاتی در شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: برای آشنایی دانش آموزان بسیجی با فرهنگ انقلاب در مدارس هندیجان دیوار انقلاب برپاشد و همچنین به دانش آموزان بسته های فرهنگی به مناسبت دهه فجر اهداء شدند.

وی افزود: با حضور مدیریت آموزش و پرورش و اعضای کانون بسیج فرهنگیان از خانواده های معظم شهدا دیدار و با شایستگی از آنها تجلیل شد که با این اقدام مناسب فرهنگی موجب خوشحالی آنها شد.

وی بابیان غبارروبی مزار مطهر شهدا گفت:به همراه پیش دبستانی ها و مهدکودک ها و اعضای بسیج فرهنگیان مزار مطهر شهدای والامقام غبارروبی و عطر افشانی شد و همچنین برای دانش آموزان بسیجی به همراه معلمین بسیجی جشنواره بادبادک ها در زمین چمن شهرستان با حضور والدین دانش آموزان برگزار شد.

حیاتی مسئول بسیج فرهنگیان هندیجان عنوان کرد: یکی از برنامه های پرهیجان و ورزشی مسابقات دوومیدانی برای دانش آموزان با حضور فرهنگیان بسیجی و با همکاری اداره آموزش و پرورش در یوم الله دهه فجر برگزار که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها