خبرهای داغ:
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی:

تا آخرین نفس برای دفاع از خاک میهن ایستاده ایم

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تا آخرین نفس برای دفاع از خاک میهن ایستاده ایم.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۰۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشنویه، داداش‌زاده در جشن چهل سالگی پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در اشنویه، اظهار کرد: ملت بصیر و همیشه در صحنه اشنویه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با سر دادن شعارهای انقلابی و دشمن ستیزانه، حمایت همه جانبه خود را از انقلاب اسلامی و آرمان های آن ابراز داشتند.

وی از انقلاب به عنوان پایان بخش طاغوت یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) پایان بخش طاغوت در ایران و شروع نهضت های آزادی بخش در جهان بود، به طوری که فریاد استقلال و دادخواهی ملت ایران تحولات عظیمی در افکار و اندیشه ملت های جهان ایجاد کرد و هیمنه آمریکا و مستکبرین جهان را برای همیشه فرو ریخت.

داداش زاده به حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ها اشاره کرد و گفت: مردم با حضور باشکوه، پرشور و بانشاط خود در راهپیمایی ها به همگان ثابت می کنند که تا آخرین نفس برای دفاع از خاک میهن در برابر بیگانگان و بدخواهان خواهند ایستاد و توطئه چینی ها و دسیسه های دشمنان قسم خورده اسلام را خنثی خواهند کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه از مسیر خود خارج نشده و مردم همیشه و هرجا که نیاز بود در همه صحنه ها حضور دارند و دشمنان را مایوس کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات