یادواره57 شهید دهستان حکمی میناب:

جنگیدن با مدل های کفر و نفاق جهادکبیر است

صابری اراکی در یادواره57 شهید دهستان حکمی میناب گفت: شرکت در یادواره شهدا هم عهد و پیمان شدن با شهداست تا در دانشگاه عملی ایثار و مقاومت با جنگیدن با مدل های کفر و نفاق اهل جهاد کبیر باشیم.
کد خبر: ۹۱۱۲۶۰۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل صابری اراکی استاد حوزه و دانشگاه در یادواره ۵۷شهید دهستان حکمی افزود: امروز وظیفه ماست که پیام شهیدان را به نسل های بعد از انقلاب منتقل کنیم تا بدانند که این نظام و انقلاب با ریخته شدن خون های پاک ترین و مخلص ترین انسانها بدست آمده و باید به بهترین نحو از آن حفظ و حراست شود تا دشمنان دوباره طمع نکنند در این نظام و انقلاب رخنه کنند و به اهداف شوم خود برسند.

 

 

 

 

 

حجت الاسلام صابری اراکی با توجه به قدرت بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد:خون شهیدان این قدرت وعزت را به نظام ما بخشیده و ما باید این اقتدار را حفظ کنیم و اجازه ندهیم خون شهیدان پایمال شود.

حجت الاسلام صابری اراکی جنگ نرم را مطابعت و الگوپذیری از مدل های غربی دانست و افزود: همان گونه که امروز شاهد هستیم  متاسفانه نسل جوان و خانواده های جامعه اسلامی سبک غربی و مدل های غربی را دنبال می کنند، در مکتب اسلام کسی که تشنه شهادت است هیچ وقت مجذوب دنیا نمی شود.

وی با بیان اینکه برخی برنامه های تلویزیونی ما نیز برگرفته از فرهنگ غربی است، گفت:متاسفانه توجه به این مسائل از دنیای غرب ایجاد شده است و آنها با برنامه ریزی های دقیق نسل جوان و خانواده های جامعه اسلامی را تحت تاثیر قرار می دهند که سبب دوری آن ها از ارزش های مهم دین مبین اسلام شود.

وی هشت سال دفاع مقدس را جهاد اصغر و مبارزه با هوای نفس را یک جهاد اکبر خواند و تاکید کرد: جنگیدن با مدل های کفر و نفاق جهاد کبیر است ما باید در این عرصه موفق عمل کنیم و نگذاریم دشمن با نفوذ خود ذائقه ها را از ما بگیرد.

عضو جامعه مبلغین برتر کشورگفت: ایجاد مدل‌ها و مدهای بی‌محتوای غربی جنگ نرم را آغاز کرده و نسل جوان و خانواده های جامعه اسلامی را تحت التاثیر قرار داده و همچنین ارزش های جامعه اسلامی تحت الشعاع قرار داده ،تا جایی که دشمن نه تنها در ساخت اسباب بازی، پوشاک و تغذیه بلکه ذائقه ساختمان سازی را هم از ما گرفته است..

حجت‌الاسلام صابری‌ اراکی استاد حوزه و دانشگاه با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم  با اشاره به عظمت شهدا و خانواده‌های آنها اظهار داشت: حس خداپرستی شهدا بود که آسمانی شدند و شهدای ما در مکتب و دانشگاه امام حسین (ع) درس خواندند و با رفتن خود به ما فهماندند که ما نیز باید آسمانی شویم و از زمین و متعلقات و وابستگی‌های آن دل بکنیم.
صابری‌اراکی در ادامه  با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از ارزش‌هایی دانست که با فرهنگ عاشورایی و قیام امام حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و ستم عجین شده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در جنگ نرم اهداف شدم دشمن را رصد کنیم.

در یادواره۵۷ شهید دهستان حکمی که با حضور خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولان شهرستان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی و با مداحی حاج صادق آهنگران در حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع)روستای حکمی برگزارشد از ۵۷ نفر از پدران و مادران و فرزندان شهدا تجلیل شد.

ارسال نظرات