خطیب جمعه کوهبنان

ما باید انتقام خون شهدای مرزبان را بگیریم

عباس جعفری اظهار داشت: ما باید انتقام خون این شهدا را بگیریم  چون نظام ما بوسیله خون شهدا بوجود آمده و آبیاری می شود به این نکته معرفت پیدا کنیم در غیر این صورت دستمان خالیست .
کد خبر: ۹۱۱۲۸۶۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در مراسم گرامیداشت شهدای مرزبان گفت : در قران خداوند موضوعی را بسیار زیبا بیان می کند در سوره الرحمن داریم که فنا بر همه جنبدگان نوشته شده است و پایان زندگی دارند البته همه چیز فانی است .

وی خاطر نشان کرد تنها کسی که می ماند وجه خدای بزرگ و صاحب جلال و جمال است که ماندگار است در حالی که برخی افراد به موقعیت ماندن می رسند لذا شهید نظر می کند به وجه را از حضرت امام خمینی (ره) داریم .

امام جمعه کوهبنان افزود گروهی از مردم به وجه خدا می رسند و ماندگار می شوند که این مهم ویژگی شهداست چون تمام توجه آنان به سمت و سوی خدا بود لذا به جایگاه والای خلیفت الهی می رسند.

وی تصریح نمود کسانی که در برابر امام حسین(علیه السلام ) قرار گرفتند غافل بودند که سید الشهدا و یارانش وجه خدا هستند و الان هم خون آنان اثر گذار است که پیاده روی اربعین از جمله اثرات است.

ایشان ادامه داد کسانی که در صدد مبارزه با انقلاب اسلامی هستند غافلند بوسیله شهادت ملت ما پویا تر و زنده تر می شود و لباس رزم این شهدا ماندگار و سدی پولادین در برابر دشمنان شد .

حجت الاسلام جعفری گفت آل سعود و کشورهای مرتجع چقدر کوته فکر هستند که پشت به اسلام کردند و به یهود روی می آورند چون ترس و وحشت از قدرت اسلام و انقلاب اسلامی دارند .

وی تاکید نمود ما باید انتقام خون این شهدا را بگیریم  چون نظام ما بوسیله خون شهدا بوجود آمده و آبیاری می شود به این نکته معرفت پیدا کنیم در غیر این صورت دستمان خالیست .

ایشان بیان داشت شهدای مرزبان واقعا مظلوم هستند البته با اقتدار در برابر هجمه دشمنان در مرزها ایستادند و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند .

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت خداوند به این شهدا مقام مخصوص عنایت می کند چون تمام وجود آنان خدایی شده لذا هرگز نمی میرند با شهادت ها دشمن نمی تواند جلوی گسترش اسلام و انقلاب را بگیرید 

اسرائیل هر روز نا امن تر می شود چون رفتار آنان به ضرر خودشان است.

وی گفت آمریکایی ها امروز در منطقه عزتی ندارند انشاالله روزی شاهد ذلت بیشتر آنان خواهیم بود .

ایشان خاطر نشان کرد خداوند به حضرت ابراهیم علیه السلام عزت داد تا خلیل الله شد خداوند راه را برای ما روشن کرده به برکت انقلاب و خون شهدا این مسیر همواره شده در حالی که بندگان مخلص در جای جای جهان وجود دارد .

حجت الاسلام جعفری افزود لشکر فاطمیون ،حیدریون و....نشان از اتحاد و یک دلی جهان اسلام دارند و باعث نابودی دشمنان می شوند دشمنانی که چقدر دست و پا زدند اما انقلاب وارد دهه پنجم خود شد که به لطف خدا دشمنان رو به زوال و نابودی هستند. 

ارسال نظرات