دسترسی صالح آباد شرقی به بزرگراه آزادگان بازگشایی شد

خبرگزاری بسیج: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 از اتمام فعالیت عمرانی بخشی از کانال بازیافت و بازگشایی مسیر دسترسی صالح آباد شرقی به بزرگراه های آزادگان و شهید آوینی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۲۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 یوسف علی دهقان با بیان این مطلب گفت: بخشی از کانال بازیافت در محله سیزده آبان به علت محدودیت منابع مالی به مدت 2 سال نیمه کاره رها شده بود که با تدبیر مدیریت شهری منطقه و ارائه راهکارهای جدید، پس از تلاش یک ماهه مرمت و بازسازی شد.

دهقان با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه یکی از درخواست های مهم شهروندان آن محدوده بوده است، افزود: با اتمام این پروژه، مسیر دسترسی به بزرگراه های شهید آوینی، بهشت زهرا، آزادگان و امام علی(ع) از طریق جاده امامزاده ابوالحسن(ع) بازگشایی شده است.

وی سهولت دسترسی بزرگراهی شهروندان ساکن در محدوده صالح آباد شرقی را یکی از اهداف این پروژه عمرانی برشمرد و گفت: با توجه به اینکه این محل در مقابل مرکز آموزش آتش نشانی شهرداری تهران قرار گرفته است و شهروندان محلی نیز از این موقعیت تردد می کنند، علائم و المانهای ترافیکی مورد نیاز برای ایمن سازی این مسیر لحاظ شده است.

دهقان افزود: کانال بازیافت یکی از کانالهای شمال غربی منطقه 20 به شمار می رود و آبهای سطحی کانالهای یاخچی آباد و بهشتی به این کانال سرریز می شود.

معاون فنی و عمران منطقه 20 خاکبرداری ، تسطیح و رگلاژ کف کانال، قلوه ریزی، بتن ریزی کف، نصب دال بتنی ، نصب باکس، روکش و آسفالت را از جمله عملیات اجرایی پروژه عمرانی مرمت و بازسازی کانال بازیافت برشمرد.

ارسال نظرات