لایحه پالرمو منافی استقلال کشور است

حجه اسلام رضایی با انتقاد از رفتار مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با لایحه پالرمو ابراز داشت: امروز باز هم در جلسه مجمع تشخیص، نتیجه گیری برای پالرمو به جلسه دیگری موکول شد که باید گفت این لایحه نیز مانند دیگر توطئه های استکبار، درصدد محدود کردن استقلال ایران اسلامی است و مراکز مربوطه باید این لایحه را کنار بگذارند.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۴۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام رضایی در مراسم گرامی داشت یاد شهید قربان کهنسال و یادبود شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سرمایه های معنوی در جامعه پشتوانه جدا نشدنی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی، امام ‌جمعه شهرستان رامسر در مراسم یادبود شهدای تروریستی زاهدان و یادبود شهید کهنسال که در مسجد جامع بازار رامسر برگزار شد با بیان اینکه آن چیزی که دوام و قوام یک حکومت را تثبیت می کند، ارزش های مادی و معنوی است گفت: قطعا انقلاب اسلامی از این دیدگاه مستثنا نیست و پشتوانه قراردادن سرمایه های معنوی، جزو اجزای لاینفک انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سرمایه های معنوی که همان حضور اجتماعی مردم در صحنه هاست گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به عنوان نمونه بارز سرمایه معنوی در انقلاب اسلامی محسوب می شود که دل دشمنان را خالی و دل دوستداران انقلاب را مستحکم می کند.

حجه الاسلام رضایی با بیان اینکه در کنار سرمایه های مادی مانند نفت و گاز و معادن که ایران اسلامی در دنیا جزو رتبه های بالا قرار دارد، در سرمایه های معنوی نیز در دنیا کم نظیر است گفت: نمونه دیگر این مثال، حضور مردم در انتخابات ها و حمایت از آرمان های انقلاب است که چهل سال است ادامه دارد.

وی با انتقاد از رفتار مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با لایحه پالرمو ابراز داشت: امروز باز هم در جلسه مجمع تشخیص، نتیجه گیری برای پالرمو به جلسه دیگری موکول شد که باید گفت این لایحه نیز مانند دیگر توطئه های استکبار، درصدد محدود کردن استقلال ایران اسلامی است و مراکز مربوطه باید این لایحه را کنار بگذارند.

امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه مسئولان باید به جوانان اتکا کنند و مشکلات را با استفاده از ظرفیت درونی رفع کنند، افزود: شهدای ما که در سوریه و عراق و غرب و شرق کشور شهید شدند، آرمان هایی داشتند که این آرمان ها همان اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری را دنبال می کنند.

وی با اینکه همه افراد و جریانات به جایگاه شهدا احترام می گذارند افزود: شهیدی که در دفاع از حرم شهید می شود و شهیدی که در حادثه انتحاری به این درجه نائل می شود، با هم هیچ فرقی نمی کند و برای آحاد مردم عزیز است.

سخنران این مراسم با انتقاد به برخی حرکات مرموز و خزنده تصریح کرد: جریاناتی برای حذف درس ها از کتب درسی که مربوط به ایثار و شهادت است تلاش می کنند که جای نگرانی است؛ البته ما باید از این سرمایه های مهم مراقبت کنیم که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

رضایی با اشاره بیانیه گام دوم و تاکید رهبر انقلاب به این بیانیه گفت: این بیانیه مهم باید بارها خوانده شود و حتی باید حفظ شود و در مدارس تدریس شود.

امام جمعه رامسر با تاکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی قرار است به انقلاب جهانی حضرت مهدی ختم شود، توجه به سرمایه های معنوی باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: آنچه که کشور ما و نظام اسلامی را توانست در کمترین زمان به نقاط مختلف دنیا صادر کند، سرمایه های معنوی آن بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها