مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

خرید تضمینی برق تولیدی نیروگاه‌های خورشیدی

میانگین فروش هر کیلووات برق به مصرف کنندگان 70 تومان است که با نصب پنل های خورشیدی دولت 800 تومان برق تولیدی از خانوارها را خریداری می کند و بنابراین این اقدام می تواند به عنوان کمک هزینه ای برای خانوارها باشد.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۱۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

علی اصغر شهبازی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به طرح جهادروشنایی بسیج اظهار داشت: ما در این طرح به دنبال ایجاد دانش فنی ساخت سلول های خورشیدی در کشور هستیم که نمونه ای از این طرح در کشور آلمان هم انجام شده است.

وی به راه اندازی نیروگاه های کوچک خورشیدی توسط بسیج اشاره کرد و گفت: هزینه احداث پنل های خورشیدی برای هر خانوار 30 میلیون تومان است که در قالب وام با 10 درصد سود به آنها پرداخت و اقساط آن به صورت پلکانی که از 200 هزار تومان در ماه آغاز می شود، بازپرداخت خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی در خصوص خرید تضمینی برق تولیدی این نیروگاه ها نیز گفت: میانگین فروش هر کیلووات برق به مصرف کنندگان 70 تومان است که با نصب پنل های خورشیدی دولت 800 تومان برق تولیدی از خانوارها را خریداری می کند و بنابراین این اقدام می تواند به عنوان کمک هزینه ای برای خانوارها باشد.

ارسال نظرات