خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

سردرب فرودگاه ارومیه به نام شهید باکری مزین شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زینت بخشیدن سردرب فرودگاه ارومیه به نام شهید مهدی باکری، مطالبه مردمی است.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۶۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: زینت بخشیدن سردرب فرودگاه ارومیه به نام سردار بزرگ اسلام شهید مهدی باکری، یک مطالبه مردمی و جدی است.

وی با ابراز تأسف از اینکه فقط نام یک ترمینال را به اسم این شهید بزرگوار انتخاب کرده‌اند، ادامه داد: این اقدام به هیچ عنوان در شأن این شهید بزرگوار نیست، آن هم در حالی‌که سایر استان‌ها و مناطق مختلف کشور از اسم این جوان بزرگ‌آوازه، برای نام‌گذاری اماکن عمومی و بزرگ خود استفاده می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه شورای فرهنگ و ایثار باید با جدیت این موضوع را تا حصول نتیجه دنبال کند، افزود: برای زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدای بزرگ کشورمان این قبیل کارها، کوچکترین اقدام است.

وی با بیان اینکه ناگفته پیداست، امنیت، ثبات و آرامش کشورمان مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا است، خاطرنشان کرد: حتی خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان نیز به معنای واقعی کلمه، ایثار کردند و سال‌هاست که با صبر و بردباری، مشکلات مختلف را تحمل می‌کنند، بنابراین نباید از چنین کارهای کوچکی در حق‌شان دریغ کرد.

‌سرایی با بیان اینکه استفاده از نام مشاهیر، شهدای شاخص و نام‌آوران برای اماکن عمومی امری مرسوم در دنیا و ایران است، خاطرنشان کرد: بنابراین انتظار به‌حق مردم و خانواده شهدا این است که نام فرودگاه ارومیه به شهید باکری تغییر یابد.

انتهای پیام

ارسال نظرات