مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تنکابن در گرامیداشت یاد شهدای حمله تروریستی زاهدان:

شهدا از فراموشی آرمانها امام(ره) و مکتب سیدالشهدا(ع) توسط برخی ناراحت می شوند/ امام فرمود آمریکا شیطان بزرگ است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تنکابن در گرامی داشت حادثه تروریستی شهدای مدافع وطن درسخنانی گفت: شهدای ما از شهادت خود ناراحت نمیشوند ،زمانی ناراحت میشوند که آرمانهای امام و شهدا فراموش شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۲۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیح مازندران، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تنکابن در گرامی داشت حادثه تروریستی شهدای مدافع وطن درسخنانی گفت: شهدای ما از شهادت خود ناراحت نمیشوند ،زمانی ناراحت میشوند که آرمانهای امام و شهدا فراموش شود.

حجه الاسلام والمسلمین اصغری افزود: شهدا زمانی ناراحت میشوند که  در مجلس بخاطر سستی به ایمان و ترس از دشمن کار هایی در جهت خواست دشمن کنید و کسی در صحن علنی مجلس بیاید و بگوید کاری نکنید که بهانه دست آمریکا بدهید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تنکابن با اشاره به اینکه  بهانه‌ی آمریکا جنایتکار،دین،مذهب و امام است، یاد آور شد: بهانه دشمن ولی شماست،سیره و سلاح نظامی شماست،آرمانهای شماست‌،خون شهدا و چادر سیاه روی سر زن‌های شماست.

وی ادامه داد: بهانه دشمن در واقع دین و اعتقاد اسلامی شماست، مذهبی است که در رگ و پی شماست، مجلس امام حسین(ع)است و مجلسی است که شما در آن نشسته‌اید.

حجه الاسلام اصغری خطاب به حاضرین گفتک عزیزان من تا کجا باید مصالح و منافع کشور و ملت را با پالرمو،eate و برجام . ... تقدیم  دشمن کنیم، که آمریکا بهانه نداشته باشد، مگر فراموش کردید که امام بزرگوارمان فرمودند« آمریکا شیطان بزرگ است»، مگر فراموش کردید که شهید مظلوم دکتر بهشتی فرمودند «که آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

ارسال نظرات
پر بیننده ها