خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه ناحیه لالی با خانواده شهید حاجی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در لالی :سه شنبه سی ام دی ماه ۹۷ فرمانده سپاه ناحیه لالی بهمراه جمعی از گروه جهادی دانشگاه امام حسین (ع) با خانواده شهید مسعود حاجی پور دیدار کردند .
کد خبر: ۹۱۱۳۵۷۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

سرگرد پاسدار محمودی این دیدار را پیرو راستین امام حسین (ع) دانست و گفت : شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است .

وی دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ دانست که وظیفه تک تک مسئولان است . و صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم .

فرمانده سپاه ناحیه لالی نیز گفت : امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند .

در پایان محمودی گفت :

امروز اقتدار کشور را وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها