حجت الاسلام علیرضا نجیمی در میبد:

یکپارچه و یک واحد شدن وظیفه همگانی ما است/بانوان ام البنین زمان خود باشند

دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد دریادمان شهدا و زنان ایثارگردر میبد گفت : امروز وظیفه ما یکپارچه و یک واحد شدن است ، باید همچون ام البنین تقوای الهی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۸۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد سه شنبه شب در این مراسم اظهار داشت : امروز مادران شهدا و همسران شهدا مصداق بارز کسانی هستند که در راه از جان و مال و همه چیز خود گذشتند و دین خدا را یاری کردند.
وی افزود: چهل سال استکبار جهانی انواع و اقسام زورگویی ها ، شیطنت ها ، کودتا ها و مشکلات اقتصادی و سیاسی را به کشور ما تحمیل کرد و تلاش کردند همه امید و اعتماد ملت ایران را از بین ببرند و آنها را ناتوان و ریشه کن سازند.
دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد یادآور شد : امروز ما باید جهانی زندگی فکر کنیم و جهانی بمیریم ،در این برهه از تاریخ امام فرمود: مرد از دامان زن به معراج می رود به برکت اسلام جایگاه و مقام شهدا این امر را به طور واقعی نشان داد.
وی خطاب به بانوان گفت : شما نباید خود را دست کم بگیرید باید هر کدام از شما ام البنین زمان خود باشید و همچون شمع روشنی بخش جامعه باشید همانطور که تا به نشان داده اید.
نجیمی خاطرنشان کرد: امروز شما باید با مشاوره دادن به جوانان که سر سفره شهدا نشسته اند و با آبروی خود یاری گر دین اسلام باشیم.
وی با اشاره به این الگوی ما حضرت خدیجه کبری (س) است ، گفت : ما امت واحده ای هستیم و باید بدانیم وقتی منیت ها و محله گرایی را کناربگذاریم و راه و هدف مان یکی شود آن وقت باید منتظر باشیم که اهداف و آروزی انبیا واولیاء تحقق یابد.
دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد در پایان گفت : در زمانی که بعضی از مسئولین دغدغه دین اسلام را ندارند و دشمن نیزاز طریق فضاهای مجازی و انواع و اقسام هنرهای تجسمی علیه انقلاب و باورها و ارزش های ما می جنگد من و شما باید دلمان برای ارزش های انقلاب بسوزد و بدانیم سنگر کجاست و کجا باید مقاومت کنیم.
 یادمان شهدا و زنان ایثارگر با هدف گرامیداشت وفات حضرت ام البنین و و تکریم از مادران و همسران شهدا درمصلی آیت الله اعرافی میبد و با حضور مادران و همسران شهدا و جمع کثیری از بانوان برگزار شد.
این برنامه همراه نشان تصویر مادران شهدا ، اجرای سرود ، خواندن دکلمه ونیز مداحی همراه بود.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات