فرمانده سپاه قدس گیلان:

حل مشکلات کشور در همه بخش ها دست مردم است

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرائی ۲۴۰۰ پروژه محرومیت زدائی سپاه قدس گیلان گفت: حل مشکلات کشور در همه بخش ها دست مردم است و سپاه باید به کمک دولت این توان مردم را سامان بدهد تا مشکلات رفع گردد.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۹۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرائی ۲۴۰۰ پروژه محرومیت زدائی سپاه قدس گیلان گفت: یکی از افتخارات استان سردار حزنی است که در سطح کشور با ممارست برای محرومان خدمت رسانی می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: سپاه باید با شدت و حدت در حوزه محرومیت زدایی وارد شود چرا که ما پاسدار انقلابیم و باید در هر حوزه ای که انقلاب نیاز دارد وارد شویم از سپاه و بسیج پذیرفته نیست مشکلی در کشور پیش بیاید و فقط تماشا کند.

سردار عبدالله پور اظهار کرد: در سطح کشور هیچ حزب و گروهی با سپاه خوب نیست و کارنامه چهل ساله ما همین را نشان می دهد چرا که سپاه اصلا نگاه حزبی ندارد و ما پیرو ولایت فقیه هستیم و به نظام امت و امام اعتقاد داریم و در عرصه سیاسی هم حتی نمی توانیم تماشا کنیم هر اتفاقی بیفتد لذا باید روشنگری کنیم.

وی افزود: در حوزه فرهنگی عمده فعالیت های تمیز فرهنگی توسط جوانان حزب اللهی و بسیجی است

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: عرصه ای که امروز باید نقش مردم را در محرومیت زدایی حل کنیم همین حضور سپاه در سازندگی و کمک به رفع مشکلات است و ما باید در انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا اقتصاد مقاومتی را گسترش دهیم و در روستاها کمک به ایجاد اشتغال و کارآفرینی نمائیم.

وی با اشاره به ورود سپاه پاسداران برای رفع مشکلات کشور مطرح کرد: اگر پالایشگاه نفت خلیج فارس که توسط سپاه ساخته شد و اگر افتتاح نمی شد می توانستیم موضوع تحریم بنزین را حل کنیم؟

سردار عبدالله پور در ادامه بیان داشت: ما مشکلات زیادی در سطح کشور داریم و برادری که پاسدار است اگر بی تفاوت نسبت به این موارد باشد باید در رسالت پاسداری اش شک کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان متذکر شد: حل مشکلات کشور در همه بخش ها دست مردم است و سپاه باید به کمک دولت این توان مردم را سامان بدهد تا مشکلات رفع گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما برای ساخت هزار واحد مسکن محرومین حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان مردم اهدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات