استاندار گیلان:

باید به صورت جدی برای کارآفرینی تلاش کنیم

دکتر سالاری استاندار گیلان در همایش آغاز عملیات اجرائی ۲۴۰۰ پروژه از پروژه های محرومیت زدائی سپاه قدس گیلان گفت: امروز در حوزه ای که باید به صورت جدی وارد عمل بشویم کمک به کارآفرینی و حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال است که در این حوزه باید به صورت جدی و ویژه در امر کارآفرینی تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۲۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، دکتر سالاری استاندار گیلان در همایش آغاز عملیات اجرائی ۲۴۰۰ پروژه از پروژه های محرومیت زدائی سپاه قدس گیلان گفت: اولین حوزه ای که برای محرومیت زدایی باید مورد توجه قرار بگیرد ساخت مسکن برای محرومان می باشد که در این عرصه با حمایت قرارگاه محرومیت زدائی سپاه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: حوزه دومی که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد امر خدمات رسانی به مردم می باشد که شاید نسبت به بخش اول هم موفقیت تر بوده ایم.

دکتر سالاری در ادامه بیان داشت: حوزه سوی که امروز بسیار جا دارد وارد عمل بشیم کمک به کارآفرینی و حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال است که در این حوزه باید به صورت جدی و ویژه وارد شد و برای ترویج کارآفرینی تلاش کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های توسعه ای استان تاکید کرد: درمسیر رفع مشکلات اشتغال با توجه به فضایی که به وجود آمده است و باید ظرفیت ها را مورد توجه قرار داریم که در حوزه های کشاورزی و دامپروری، گردشگری، صنایع سلولوزی، دریا و... ظرفیت داریم که باید متناسب با این بخش ها برای پیشرفت استان برنامه ریزی کنیم.

دکتر سالاری در ادامه بیان داشت: ما ۲۵۰۰ آب بندان طبیعی برای تامین آب شالیزارهای گیلان داریم که تا قبل از احداث سد منجیل از این منابع استفاده می کردیم اما اکنون بلااستفاده مانده اند و این ظرفیت را دارند ۳/۵ برابر سد شفارود در تامین آب مورد نیاز کشاورزان گیلانی از آنها بهره ببریم.

استاندار گیلان در پایان خاطر نشان کرد: از همه عزیزان و سازمان و نهادهایی که در امر سازندگی استان مشارکت داشتند لازم است تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات