وزیر جهاد کشاورزی:

تولید شیلات در کشور ۴۰ برابر شده است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اول انقلاب میزان تولیدات حوزه شیلات در کشور در مجموع ۳۰ هزار تن بود که این میزان امروز به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسیده است.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۳۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  محمود حجتی امروز در افتتاح طرح شیلات در این شهرستان اظهار داشت: از همه تولید کنندگان که با وجود همه ضعف‌ها در حال تلاش بوده و در جهت رشد کشور و بالا بردن ثروت کار می‌کنند، تقدیر می‌کنیم.

وی به افزایش 40 برابری حوزه شیلات در کشور در 40 سال اخیر اشاره کرد و افزود: در روز اول انقلاب کل تولید شیلات کشور 30 هزار تن بود که امروز این آمار فقط در لرستان به 28 هزار تن رسیده و در کشور 1 میلیون و 200 هزار تن است.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: در وجود تک تک ما ظرفیت‌های بالقوه زیادی وجود دارد که باید از آن به خوبی استفاده کرد و در لرستان نیز ظرفیت‌های بزرگی وجود دارد که باید از آنها بیشتر استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما نیز بدنبال رفع مشکلات قیمت گندم و ذرت بوده و در حال پیگیری برای رفع مشکلات موجود در این زمینه هستیم.

حجتی به بیانیه نمایندگان مجلس برای افزای نرخ تضمینی گندم اشاره و بان کرد: 277 امضا برای حمایت از کشاورزان و تولید ملی اتفاق بی‌سابقه‌ای است که ما نیز تلاش می‌کنیم در این راستا حرکت کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با حمایت و تلاش کشاورزان و تولیدکنندگان توانسته‌ایم امروز نان خود را به دست خود تولید کنیم و به خودکفایی برسیم و امروز می‌گوییم «ترامپ هر کاری دلت می‌خواهد بکن».

انتهای پیام/

ارسال نظرات