یاد شهید گمنام در بفروئیه میبد گرامی داشته شد

یاد شهید گمنام با برپایی مراسمی به عنوان "یک سال میزبانی" در حسینیه انصار الحسین بفروئیه میبد گرامی داشته شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۶۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت الاسلام سید حسین موسوی کارشناس مذهبی در این مراسم با بیان اینکه ما پیرو مکتب اسلام هستیم گفت : باید با توجه به این مکتب در مسیر کسب عزت و کرامت انسانی با احساس بی نیازی از مردم تلاش کنیم.
حجت الاسلام سید حسین موسوی تصریح کرد : عزت مؤمن این است که احساس بی نیازی نسبت به مردم کند.
وی افزود : انسان در سایه اتصال به خدا عزت می یابد ، روحیه مؤمن طوری است که می میرد و زنده می شود برای اینکه در مقابل دیگران دست دراز کند.
این کارشناس مذهبی یادآور شد : شهید آرمان و تفکر ، ایده ها و عظمتی داشته و هویت یافته است و باید الگوی جامه ما است و او مصداق انسان عزت یافته است.
وی با اشاره به اینکه ما در زمانی که دشمن ما را تحت تحریم و فشارهای اقتصادی قرار داده است وظیفه ما تبیین است ، افزود: باید با جناحی نگاه نکردن دید که چرا با وجود منابع زیادی که در کشور است و ما به خاطر آن منابع کشور ثروتمندی محسوب می شویم دچار بحران اقتصادی شده ایم.
موسوی یادآور شد : ما می توانیم با حفظ عزت خود و اتصال به خدا در مقابل توطئه های دشمنان از خون های ریخته شده برای انقلاب و حفظ نظام جمهوری اسلامی دفاع و در برابر سختی ها مقاومت کنیم.
شهید ۱۸ ساله عملیات رمضان در 29 بهمن سال 96 بر روی دستان مردمان شهیدپرور شهرستان میبد تشییع و در محوطه دانشکده علوم قرآنی میبد واقع در شهر بفروئیه به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات