خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری همایش «تجلیل از روحانیان رزمنده» با حضور طلاب شیعه و سنی در ارومیه

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همایش «تجلیل از روحانیان رزمنده» با حضور باشکوه و حداکثری طلاب شیعه و سنی در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۰۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲

 یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: همایش «روحانیان رزمنده» با حضور جمع کثیری از طلاب شیعه و سنی، خانواده معظم شهدا، روحانیان ایثارگر و جانباز در ارومیه برگزار می‌شود.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه نقش روحانیان در هشت سال دفاع مقدس تاکنون در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است، افزود: متاسفانه رسانه‌های جمعی، تولیدکنندگان آثار سمعی و بصری به این مقوله نپرداخته‌اند که طلاب نیز در جنگ حضور داشتند.

شاکر با اظهار اینکه یکی از مهم‌ترین نقش طلاب در هشت سال دفاع مقدس، تبلیغی، ترویجی و ارشاد بود، گفت: این قشر ضمن تلاش برای تقویت اعتقادات و باورهای نسل جوان، برای ادامه مسیر بر فرماندهان نیز تاثیرگذار بودند و نسل جوان را برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل ترغیب می‌کردند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه این قشر علاوه بر نقش ترویجی و تبیینی، به صورت مستقیم در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند، گفت: وجود خیل عظیم روحانیان شهید، ایثارگر و جانباز موید این مطلب است که آنها نیز دوشادوش مردم در مقابل دشمن متخاصم ایستاده‌اند.

وی با اظهار اینکه در راستای تبیین نقش روحانیان در دفاع مقدس، همایش «تجلیل از روحانیان رزمنده» در ارومیه با حضور حداکثری طلاب برگزار می‌شود، اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی مهمان ویژه این مراسم هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات