خطیب جمعه کوهبنان بیان داشت در گرفتاری ها مردم به فکر خودشان باشند که بدلیل سو مدیریت ها و فشارهای خارجی مشکلاتی ایجاد شده مردم هوای همدیگر را داشته باشند مسئولین به فکر مردمی باشند که با حقوق اندک زندگی می کنند لذا مسئولین از حقوق های بالای خود چشم پوشی کنند به فکر فقرا و نیازمندان باشند
کد خبر: ۹۱۱۴۲۳۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی ؛ جمعی از مسئولین ، و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد .

امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت جا دارد از حضور گسترده مردم کوهبنان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که با بصیرت شرکت نمودند تجلیل کنیم با وجود همه دشمنی ها و دسیسه ها مردم پیام  امام و شهیدان را شنیدند با حضور گسترده تو دهنی به دشمنان زدند و آنان را ناامید کردند .

وی ابراز داشت چهل سال دشمن تو دهنی از ملت ما خورده باز هم دشمنی می کند گرچه حضور مردم پیغام هایی برای دوستان دارد که با دلگرمی و حمایت مردم کار کنند و از دشمنان نترسند چون ملتی میلیونی در صحنه حاضر هستند .

ایشان تاکید کرد دشمنان بدانند این مقاومت شکستنی نیست چون رهبری های صادقانه و متفکرانه مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا حامی و حافظ انقلاب اسلامی است در حالی که دعوت ولایت و رهبری دعوت به خوبی و خیر و صلاح هست.

 خطیب جمعه کوهبنان بیان داشت در گرفتاری ها مردم به فکر خودشان باشند که بدلیل سو مدیریت ها و فشارهای خارجی مشکلاتی ایجاد شده مردم هوای همدیگر را داشته باشند مسئولین به فکر مردمی باشند که با حقوق اندک زندگی می کنند لذا مسئولین از حقوق های بالای خود چشم پوشی کنند به فکر فقرا و نیازمندان باشند در غیر این صورت روزی باید به پای مردم بیفتند و طلب بخشش کنند .

امام جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد  ارتحال آیت الله مومن یار امام و رهبری و از یاران صدیق انقلاب را داشتیم شخصیتی که پرکار و خدمتگرار اما کم هزینه بود لذا باید یاد ایشان را گرامی بداریم .

وی به سالروز میلاد حضرت زهرا (س) روز مادر و هفته گرامی داشت مقام زن اشاره کرد و افزود ایشان پنج سال قبل از بعث بدنیا آمد در حالی که الگو و اسوه برای تمامی جهانیان است البته میلاد حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب را در این روز داریم که باید این میلاد را به همگان تبریک بگوییم.

حجت الاسلام جعفری تصریح نمود حضرت زهرا (س) در دوران سخت یاری با وفا برای پدرشان بود و در برابر سختی ها صبور بود و تا پایان عمر در کنار ولایت و رهبری ماند. 

وی تاکید نمود نسل پیامبر اکرم (ص) را خدا از فرزندان دختر ایشان قرار داد ایشان مادر برای تمامی کسانی است که معرفت دارند پس قدر مادرها را بیشتر بدانیم و مردان نیز قدر همسرانشان را بدانند .

خطیب جمعه کوهبنان افزود شهادت جمعی از پاسداران مرزبان و فداکار را داشتیم کسانی که با صلابت و اقتدار امنیت را در مرزهای کشور ایجاد کردند لذا باید قدردان نیروهای سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی باشیم که در مرزها از خاک کشورمان دلیرانه و مقتدرانه دفاع می کنند. 

حجت الاسلام جعفری ادامه داد افتتاح بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی را شاهد بودیم که توسط سپاه پاسداران ایجاد شد لذا باید قدردان نیروهای جهادی و مخلص کشورمان باشیم .

وی تاکید نمود انقلاب اسلامی جهانی شده در حالی که پیام انقلاب قلبی است و امید برای مردم جهان در پی دارد .

امام جمعه کوهبنان بیان داشت ما دشمنان زیادی داریم که آمریکا در راس آنهاست البته اروپایی ها هم عهد شکن و پیمان شکن هستند مسئولین باید بدانند  نباید توقع خیر از دشمنان داشت سابقه عهد شکنی اروپایی ها کمتر از آمریکایی ها نیست .

وی با استناد به بیانیه مقام معظم  رهبری مد ظله العالی گفت باید امید به آینده و حضور در میدان را در جوانان زنده کنیم چرا که فقط جوانانی متعهد و با تحصیلات عالیه می توانند خدمات صادقانه داشته باشند. 

خطیب جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد جوانان باید در کنار مساله علم و پژوهش معنویت و اخلاق را در وجود خود تقویت کنند تا بتوانند شاهد افتخار آفرینی بیشتر برای کشور و ذلت دشمنان ایران اسلامی باشند .

 

ارسال نظرات