وزیر راه وشهرسازی در جمع مردم کمیجان مطرح کرد:

بایستی شاکر باشیم که در عصر انقلاب اسلامی زندگی می کنیم/بهسازی جاده های کمیجان از برنامه های وزارت راه است

دکتراسلامی گفت:بایستی شاکر باشیم که در عصر انقلاب اسلامی زندگی می کنیم؛ همانطور که در تاریخ مطالعه کرده ایم، قبل از انقلاب، سفارتخانه های ابرقدرت ها برای ملت ایران تصمیم می گرفتند و سرنوشت کشور دست ملت نبود.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۶۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ دکتراسلامی وزیر راه و شهرسازی در جمعه مردم کمیجان گفت: دشمن از این مساله غافل است که مردم ایران برای اهداف اقتصادی انقلاب نکرده اند که امروز به خاطر مسائل اقتصادی تحت فشار قرار بگیرند و انقلاب اسلامی برای اعتلای کلمه حق، آبادانی سرزمین و عزت ملت انجام گرفت.

وی افزود:در این چهل سال ما فراز و فرودهای زیادی داشتیم اما خود برای کشور تصمیم گرفتیم و قانون تعیین کردیم و کسی از خارج برای ما تصمیم نمی گرفت.

دکتراسلامی اظهار کرد:کارگروه بهبود جاده های استان تشکیل شده تا زمینه توسعه متوازن جاده های استان و شهرستان کمیجان فراهم شود. 

وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: ایجاد مرکز فرهنگی شهرستان کمیجان با همت فرمانداری این شهرستان و استانداری مرکزی و پشتیبانی این وزارتخانه برای بهره مندی مردم ضروری است. 

سلامی، جذب سرمایه گذار در شهرستان را از عوامل مهم افزایش اشتغال و درآمد در منطقه دانست و گفت: می طلبد که با تلاش فرماندار و مسئولان شهرستانی زمینه افزایش حضور سرمایه گذار در شهرستان فراهم شود

وی بیان کرد:در حوزه راه ها باید همه نقاط از برخورداری لازم بهره مند باشند، وضعیت راه های فرعی و اصلی شهرستان کمیجان رصد و بررسی مناسبی انجام شده است و با مشارکت استان و نمایندگان کار متفاوتی انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: محور کمیجان- میلاجرد- ساروق بهسازی خواهد شد و سعی می شود در سال آینده کار با قدرت انجام گیرد تا دغدغه ای تحت عنوان وضعیت محورهای مواصلاتی و راه در کمیجان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات