نخستین نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش لرستان آغاز به کار کرد

با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان، نخستین نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش استان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۷۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در این نمایشگاه که با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان و جمعی از مسوولان استانی افتتاح شد، 28 غرفه آثاری از دستاوردهای مربیان، معلمان و دانش‌آموزان را به نمایش گذاشته‌ شده است.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: به مناسبت سالروز تشکیل نهاد تربیتی و هفته تربیت اسلامی که تقارن زیبایی با ولادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت مقام مادر یافته است، به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل چندین برنامه را در طول این هفته خواهیم داشت.

 

اسدالله عباس‌زاده برپایی نمایشگاه توانمندی‌های آموزش و پرورش را از جمله این اقدامات برشمرد و بیان کرد: این نمایشگاه از سوم تا دهم اسفند از ساعت 9 صبح لغایت 16 عصر در شبستان «مصلی الغدیر» خرم‌آباد میزبان شهروندان برای بازدید خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در نمایشگاه دستاوردهای آموزش‌وپرورش 28 غرفه به نمایش گذاشته شده است، افزود: نیمی از غرفه‌ها به حوزه معاونت پرورشی از جمله قرآن، عترت و نماز، برنامه‌های فرهنگی هنری و توانمدی کانون‌های فکری و توانمندی‌های مهارت‌آموزی اختصاص یافته است.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: بخش غیردولتی نمایشگاه نیز خدمات آموزشی و پرورشی،عفاف و حجاب و مهدویت را ارائه می‌دهند.

 

عباس‌زاده با بیان اینکه به دلیل توانمندی‌های بالای آموزش‌وپرورش به ازای هر آموزشگاه قادر به ایجاد یک غرفه هستیم، گفت: این نمایشگاه نمودی از اقدامات اداره‌کل و معاونت پرورشی است.

 

وی از فروش برخی دستاوردهای دانش‌آموزان در نمایشگاه خبر داد و گفت: مهارت‌آموزی و تجاری‌سازی محصولات دانش‌آموزان از جمله اهداف مهم آموزش‌وپرورش است

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری کوهپیمایی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان و تجلیل از 500 نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزیده لرستان در روز پانزدهم اسفند ماه جاری از دیگر برنامه‌های هفته امور تربیتی است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات