آستانه تحمل جریان های سیاسی پایین آمده است

خبرگزاری بسیج: جعفر خداقلی زاده دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان مجوز فعالیت دفتر شهرستانی خود را از معاون استاندار تهران وفرماندار ویژه شهرستان ری دریافت کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۸۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و امورخبری بصیرت جوانان؛ فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آستانه تحمل جریان های سیاسی پایین آمده که این موضوع به نفع هیچ یک از احزاب و گروه ها نیست.

هدایت الله جمالی پور در جلسه هم اندیشی سیاسی احزاب و نخبگان شهرستان ری اظهار داشت: احزاب و گروه ها و همچنین مسئولان نباید همدیگر را تخریب و زیر پای همدیگر را خالی کنند چرا که این کار موجب فاصله گرفتن مردم از مسئولین خواهد شد.

وی تصریح کرد: نحله های فکری که از سوی دشمن طراحی و ترویج داده می شود با اختلاف و تفرقه احزاب، به هدف شوم و شیطانی خود دست می یابد.

جمالی پور با اشاره به اینکه نباید احزاب برای یکدیگر شمشیر بکشند،عنوان کرد: تضاد اراء، فکر و اندیشه امری عادی است زیرا همه انسان ها دارای یک فکر نیستند اما اختلاف موجب صدمه و آسیب می شود.

وی افزود: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند اما احزاب باید مانع رسیدن دشمن به اهدافش شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: اجنبی ها هرگز دلشان برای ملت و منافع کشور ایران نسوخته و قصد تجزیه و تکه تکه کردن ایران را دارند.

وی اضافه کرد: اگرچه کشور ایران دارای موقعیت قدرت ساز است اما دامنه مشکلات در مرزهای شرقی بیشتر از مرزهای غربی و جنوب کشور است.

جمالی پور گفت: نقد کردن به معنای تخریب، آبرو بردن و بد جلوه دادن شرایط نیست بلکه نقدهای مطلوب، سازنده هم هستند.

وی ادامه داد: دعواهای سیاسی نه تنها تاثیری نخواهد داشت بلکه موجب نفرت مردم از همه گروه ها و احزاب در کشور می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه فرصت ها باید برای خدمت به مردم شکل گیرد، عنوان کرد: راه توسعه، عزت، اقتدار و نجات کشور از شرایط اقتصادی سخت، بررسی و همفکری همه احزاب و جریان های سیاسی در مورد مسائل و امور کشور است.

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری به دلیل اختلافات حزبی و سلایق، مظلوم واقع شدند.

جمالی پور با اشاره به اینکه کشور در معرض تهدید دشمنان منطقه و خارجی قرار گرفته است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، توطئه های بزرگی از جمله به راه انداختن نحله های فکری، دانش، تکفیری و ترویج گروه های مختلف را برای فروپاشی و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته است.

مجتبی خانجانی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ری در ادامه این جلسه از راه اندازی خانه احزاب با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ خبر داد و گفت: ساختمان خانه احزاب تحویل گرفته شده و تشکل ها به زودی فعالیت خود را در این مکان آغاز می کنند.

وی تصریح کرد: شهرستان ری از نظر تکامل و تعامل احزاب سیاسی بسیار مطلوب و بی حاشیه است.

خانجانی با اشاره به اینکه احزاب سیاسی در شهرستان ری بی نظیر هستند، افزود: با توجه به سلایق گوناگون اما احزاب این شهرستان در کنار یکدیگر با مودت و رفاقت فعالیت می کنند.

وی به برگزاری همایش در مورد زنان اشاره کرد و گفت: در روز هفتم اسفندماه همایشی در حوزه زنان شهرستان ری برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: در این همایش مسئولان استانی و کشوری هم حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین نقطه نظرات خود را در خصوص مباحث سیاسی روز و دستور جلسه مطرح نمودند.

همچنین در پایان این جلسه جعفر خداقلی زاده دبیر حزب مشارکت اسلامی جوانان مجوز فعالیت دفتر شهرستانی خود را از فرماندار شهرستان ری دریافت کرد.

 

 

ارسال نظرات