به همت سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان برگزار شد:

انعقاد چندین قرارداد همکاری در اولین روز جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت

پس از مراسم افتتاحیه دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت طی بازدید بعمل آمده از غرفه سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان چندین مورد قرارداد با نخبگان حاضر در غرفه منعقد گردید.
کد خبر: ۹۱۱۴۹۴۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در اولین روز از جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت چندین قرارداد همکاری با سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان منعقد گردید

در این مراسم قرارداد ساخت راکتور خورشید تمام مکانیزه که در غرفه به نمایش درآمده بود با شرکت آرادزیست و شرکت پال اگستر آرامیس منعقد گردید. همچنین با شرکت نانوگستر پارس پژوهش قرارداد مشاوره بسته شد.

این محصول توسط آقای مهندس گلستان باغ اختراع گردید. وی دارای دکترای مهندسی شیمی، عضو تیم تحقیقاتی شرکت بین المللی نفت، دستیار ارشد دانشگاههای انگلستان و مالزی، چندین اختراع و نظریه بین المللی می باشد.

در حاشیه بازدید و رایزنی از غرفه سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان، دانشگاه تربیت مدرس تهران جهت همکاری در ساخت ژل های شیمیایی با هدایت الکتریکی نانو ولت و میکرو ولت برای الکترود ارتعاش الکتریکی زمین با آقای مهندس ممبینی جهت همکاری وارد مذاکره شدند.

ایشان دارای دکترای افتخاری از اروپا، مولف، محقق و مخترع می باشند که در مراسم افتتاحیه جشنواره بعنوان مهندس سرآمد کشور در سال 97 از استان خوزستان معرفی شدند.

همچنین شرکت GBG که یک شرکت خارجی است و بروی تجاری سازی طرح های نوین فعالیت می کند، با آقای مهندس اورکی مهندس سرآمد کشور در سال 96 جهت تجاری سازی طرح فورانگیر هوشمند کنترل چاه های نفت وارد مذاکره گردید.

 

ارسال نظرات