فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت مطرح کرد

ضرورت تلاش انقلابی و جهادی مسؤولان درزمینهٔ رفع مشکلات مردم

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: تلاش انقلابی و جهادی مسؤولان درزمینهٔ رفع مشکلات و رضایت‌مندی مردم ضروری است.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۶۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ کرم کونانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که صبح امروز در محل سالن اجتماعات دفتر امام‌جمعه شهرستان کوهدشت برگزار شد اظهار کرد: با توجه به برخی نارضایتی‌ها درزمینهٔ عدم نظارت دقیق بر تالارهای شهرستان، بایستی ساماندهی و نظارت مستمر بر عملکرد آن‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی سپاه و بسیج شهرستان در راستای خدمت به مردم، بیان کرد: پاسداران و بسیجیان کوهدشت آمادگی کاملی برای همکاری با تمامی ادارات و دستگاه‌های شهرستان نظیر صنعت، معدن و تجارت، شهرداری و‌... رادارند تا با حرکت انقلابی، جهادی و بدون کوچک‌ترین انتظاری در راستای رفع نارضایتی‌ها و معضلات شهرستان گام بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت اظهار داشت: بسیج فقط برای دفاع نبوده، بلکه برای حضور در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و امنیتی نیز آماده بوده و در همین راستا امروز در نقاط مختلف شهرستان برای خدمت به مردم وارد عمل شده است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای همکاری با شهرداری شهرستان، تصریح کرد: بسیج در مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهر‌ستان برای محرومیت‌زدایی و مقابله با معضلاتی چون طلاق و اعتیاد در حال فعالیت است.

کونانی تأکید کرد: تلاش انقلابی و جهادی تمامی دستگاه‌ها وادارات برای رفع مشکلات و رضایتمندی مردم شهرستان بایستی به نحو احسن صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات