فرمانده سپاه استان البرز :

دشمن به دنبال کمرنگ کردن نقش زنان در جامعه اسلامی است

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن متوجه شده است که نقش زن در اسلام است که موجب موفقیت ها و پیشرفت بی وقفه انقلاب اسلامی شده است گفت : از همین رو برای ما مشکلات و معضلات فرهنگی به وجود می آورند و سعی دارند که در تفکر مردم جامعه تغییراتی ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۹۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن در جمع خانواده پاسداران سپاه استان البرز با بیان اینکه تمام تلاش افراد جامعه برای به دست آوردن آرامش و آسایش می باشد، گفت : پاسداران سپاه قبول کرده اند و پذیرفته اند که باید تمام زمان و وقت خود را صرف حفاظت از انقلاب و کشور کنند و این اقدامات را با عشق انجام می دهند.

 دشمن به دنبال کمرنگ کردن نقش زنان در جامعه اسلامی است

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از مشکلات نبود یک پاسدار را خانواده این افراد تحمل می کنند، افزود: بسیاری از عصبانیت آمریکا از کشور ما و مجموعه سپاه پاسداران به دلیل همین اقدامات بی وقفه ما است که خوشبختانه مفید واقع شده است.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: دشمن متوجه شده است که نقش زن در اسلام است که موجب موفقیت ها وپیشرفت بی وقفه انقلاب اسلامی شده است از همین رو برای ما مشکلات و معضلات فرهنگی به وجود می آورند و سعی دارند که در تفکر مردم جامعه تغییراتی ایجاد کنند.

سردار مولایی با بیان اینکه قوام خانواده در غرب متلاشی شده است و به همین دلیل خیلی از مشکلات را تحمل می کنند، اظهارکرد: فلسفه وجودی زن در اسلام، اخلاق و ارتقای فرهنگ و معرفت و بسیاری دیگر است که بیانگر نقش وجودی زن در راستای تمام خوبی ها است در حالیکه در غرب زن محور لذت گرایی و لذت جویی است.

وی ادامه داد: غرب به پوشش اسلامی بانوان نه می گوید چرا که سعی دارند به لذت جویی خود دست پیدا کنند و از طرفی می خواهند این فرهنگ را در جامعه ما القا کنند در حالیکه ما زن را نگهدارنده خانواده و جامعه می دانیم.

این فرمانده سپاه معتقد است مادر و زن در هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی دارند و بزرگداشت مقام این قشر برای ما قابل ستایش و قابل احترام می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها