خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

نقش جوانان بنا به تاکید رهبری در گام دوم انقلاب پررنگ و مهم است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به گام دوم انقلاب و نقش پر رنگ جوانان در ایجاد آن بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب جوانان را یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت و موتور محرکه معرفی کشور بیان کرده اند و از این نسل خواسته اند با انگیزه تر از گذشته از انقلاب خود حراست کنند.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۷۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور افزود: اظهار داشت: همه باید با تلاش مضاعف و امید به آینده در تحقق این گام مهم نقش خود را ایفا کنیم.

وی با اشاره به توان بالای کشورمان در عرصه های علمی، موشکی خاطرنشان کرد: کشوری که در دفاع مقدس جلوی 40 کشور ایستادگی می کند و در مراحل پیشرفت علمی پله های ترقی را به سرعت می پیماید با مدیریت درست در خود می تواند وضعیت اقتصاد و معیشت را  نیز بهبود بخشد.

هاشم پور ادامه داد: هر جا نسل جوان و انقلابی مورد اعتماد قرار گرفته پیشرفت و حرکت کشور چشمگیر بود و هر جا غیر از این بوده در همه عرصه ها عقب گرد داشته ایم.

این مقام مسئول اظهارداشت: مشکل غیر قابل حلی در داخل کشور نداریم و همه مشکلات اعم از تورم و بیکاری و گرانی وغیره، همگی با وجود مدیریت درست و مدیران انقلابی و جهادی قابل حل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها