خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز:

بسیج به عنوان نهاد مردمی ارتباط تنگاتنگی با اقشار مختلف مردم دارد

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز در درمانگاه حوزه بسیج امام رضا(ع) ضمن ابراز خرسندی از همت مجموعه بسیج در عمران و توسعه مراکز پزشکی و درمانی اظهار داشت: بسیج یک نهاد مردمی است و ارتباط تنگاتنگی با اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان دارد و از ظرفیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۸۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  سیدوحید حسینی  افزود: پایگاه های بسیج بهترین جا برای پرورش و تربیت جوانان توانمند برای آینده این مملکت و نظام اسلامی است و بسیج می تواند با اتکا به جوانان پرشور و انقلابی قدم های بزرگی را در راستای خدمت به ملت و پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی بردارد.
وی تمرکززدایی و توسعه امکانات درمانی در مناطق مختلف شهری را امری لازم برشمرد و ضمن اعلام همکاری در احداث و تجهیز پروژه درمانگاهی حوزه بسیج امام رضا(ع) گفت: مجموعه بیمارستان شهید محلاتی از بدو تأسیس در خدمت مردم و مجموعه های بسیج بوده و هم اکنون نیز آماده هر گونه خدمت در تجهیز این درمانگاه هستیم.
 فرمانده حوزه امام رضا(ع) ضمن ارایه گزارشی از روند ساخت درمانگاه این حوزه، اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه استحفاظی حوزه هشت بسیج از امکانات شهری کمتری برخوردار است مجموعه بسیج شهری تلاش می کند قدم های موثری را در محرومیت زدایی و توسعه امکانات شهری در این منطقه انجام دهد.
محرم علیزاده مشارکت نهادها را لازمه رشد و توسعه متوازن امکانات شهری برشمرد و گفت: مجموعه بسیج آماده همکاری با نهادهای شهری در محرومیت زدایی منطقه است و احداث درمانگاه ها از سوی حوزه بسیج امام رضا(ع) هم در این راستا صورت می گیرد که امیدواریم این پروژه ها با همکاری و مشارکت نهادها تکمیل و در اختیار مردم قرار بگیرد.
وی در رابطه با روند احداث مجموعه های درمانگاهی از سوی حوزه بسیج امام رضا(ع) خاطرنشان ساخت: اولین درمانگاهی که به همت این حوزه احداث شد درمانگاه 9 دی بود که کار ساخت آن از اردیبهشت سال 96 شروع شد و در 9 دی امسال افتتاح و آغاز به خدمت رسانی کرد ولی به خاطر کمبود امکانات پزشکی در این مجموعه با محدودیت هایی مواجه بودیم که  دکتر حسینی ضمن بازدید از این مجموعه نسبت به رفع کمبود تجهیزات پزشکی این درمانگاه قول همکاری دادند و درمانگاه دیگری که از تیرماه سالجاری احداث آن شروع شده است تاکنون حدود سی درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال آینده شاهد تکمیل این پروژه باشیم.
فرمانده حوزه بسیج امام رضا(ع) در رابطه با تأمین منابع مالی این پروژه ها گفت: بخشی از منابع مالی این پروژه ها از سوی خیرین تأمین می شود همچنین در ساخت آن از مشارکت سپاه پاسداران و شهرداری تبریز بهره مند شدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها