افزایش ۱۶ درصدی کشف مواد مخدر در استان

کشف مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۹۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
فرمانده انتظامی استان در باشت گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ تن ودویست کیلوگرم مواد مخدر درنقاط مختلف استان کشف وضبط شدکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.
سردار انصاری افزود:دراین زمینه ۱۶۰۰ قاچاقچی، توزیع کننده ومصرف کننده مواد مخدر دستگیر و ۳۰۵ خودرو نیز توقیف وباتشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان باشت از جمله مناطق پاک در زمینه مواد مخدر است، گفت: مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک، شیشه، حشیش وهروئین بود.
سردار انصاری به کاهش نزاع‌های دسته جمعی و سرقت هم اشاره کرد و ادامه داد:بافرهنگ سازی واقدامات به موقع پلیس و برخورد‌های قاطعانه دستگاه قضایی در زمینه وقوع نزاع دسته جمعی رتبه ۳۳ و درزمینه سرقت در رتبه ۳۲ کشور هستیم.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری عوامل تیراندازی درگچساران گفت: درآینده‌ای نزدیک پس از تکمیل پرونده عامل یا عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان هم از طریق رسانه ملی اعلام خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان در سفر به شهرستان باشت از خانواده شهید الله نظر صفری تجلیل و از نزدیک مشکلات انتظامی مردم این شهرستان را بررسی کرد.
ارسال نظرات