مسئول عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران:

در مواجهه با منكرات در جامعه بي تفاوت نباشيم

جلسه مسئولين عقيدتي ،سیاسی،روابط عمومی و تأیید صلاحیت حوزه مقاومت بسيج حضرت سيدالشهدا(ع)، با حضور مسئول عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران ، ناظرپناهي فرمانده و اعضاي شوراي عقيدتي ونظارت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۹۷۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، روابط عمومي حوزه بسیج شهرداري منطقه22، حجت الاسلام و المسلمين ابراهيمي در اين جلسه با اشاره به جايگاه بسيج خاطرنشان كرد: جايگاه بسيج در شهرداري مي تواند به جايگاهي برسد كه منشا اثرات مثبت بسيار زيادي در مجموعه باشد. بنا به تعبير امام راحل(ره) و تعبيري كه ايشان از يك جامعه سالم داشتند اگر هر فرد در جامعه دغدغه سلامت خود را داشته باشد در نهايت جامعه اي سالم خواهيم داشت. اين احوالات بايد براي تمامي دوستاني كه در فضاي بسيج و بسيجي هستند ايجاد شود به اين معني كه دغدغه مند سلامت معنوي و رحاني خود و در ادامه سلامت معنوي جامعه باشند.

در مواجهه با منكرات در جامعه بي تفاوت نباشيم

وي افزود: آنچه مسلم است اينكه بيشترين اثرگذاري مي تواند در اعمال، رفتار و كردار ما اتفاق بيفتد تا كلام، گرچه بيان لساني نيز بي تاثير نيز نخواهد بود. در اين راستا بسيجيان بايد به تناسب غیرت دینی و عرق سازماني خود نسبت به فضايي كه در آن فعاليت مي كنند؛ مشوق سلامت باشند.

در مواجهه با منكرات در جامعه بي تفاوت نباشيم

حجت الاسلام ابراهيمي در ادامه سخنان با اشاره به فرمايش حضرت علي كه فرمودند: كسي كه در دنيا مرشد و راهبر نداشته باشد قطعا هلاك مي شود، يادآور شد: تذكر و ارتباط با كسي كه به جهت آشنايي با مسائل اعتقادي محل مراجعه مردم باشد و بتواند در حوزه مباحث ديني ما را كمك دهد مي تواند تاثير بسزايي در جهت پيشبرد اهداف به منظور رسيدن به جامعه اي سالم داشته باشد.

مسئول عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران  يادآور شد: همانطور كه همگان مي دانند رفع مشکلات مادي و معنوي توامان بايد با هم پيش رود به شرط اينكه با كساني كه توانمند و صاحب نظر در اين زمينه هستند مرتبط شويم. داشتن دغدغه سلامت يعني اينكه هم خود رفتار درستي داشته باشيم و هم مشوق رفتار درست در جامعه باشيم و در مقابل آسيب ها و منكرات در جامعه بي تفاوت نباشيم حتي با يك برخورد و تذكر لساني ساده.

در مواجهه با منكرات در جامعه بي تفاوت نباشيم

وي در پايان خاطرنشان كرد: تلاش نماييم تا گرفتار مباحث حاشيه اي نشويم و با همت و همكاري يكديگر در حد توان با زبان و رفتار خوش اجازه ندهيم خدمات ارزشمندي كه شهرداري براي مردم انجام مي دهد تحت الشعاع قرار گيرد. بحمدالله در منطقه 22 شاهد يك انسجام خوب در بين بسيجيان هستيم و اين سرمايه بزرگي است. چند صدا شدن در فضاي بسيج به كاركردهاي آن ضربه مي زند. قدر اين انسجام را بدانيد و از آن خوب استفاده كنيد و در جهت تحقق اهداف ارزشي بسيج تلاش كنيد. از كنار مشكلات و مسائل به سادگي عبور نكنيم و نسبت به هم بي تفاوت نباشيم.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه ناظر پناهی فرمانده حوزه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز امیدواری فرمودند که با توجه به ظرفیت و توانایی بالای سازمان بسیج شهرداری تهران بتوانیم گام مهمی در تبلیغ و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری برداریم.

ارسال نظرات