سرهنگ مجیدی:

راهیان نور تبلور مقاومت ملت و معرفی انقلاب به جهان است

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران در آستانه آغاز مرحله نوروزی سفر زائران به سرزمین نور ، راهیان نور را طلایی ترین مدال طی 40 سال انقلاب اسلامی در دوران 8 ساله دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۸۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا در نشست خبری به مناسبت اجرای مرحله نوروزی راهیان نور به سرزمین های عملیاتی دوران دفاع مقدس،  راهیان نور را طلایی ترین مدال طی 40 سال انقلاب اسلامی در دوران 8 ساله دفاع مقدس دانست .

سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی راهیان نور را معرفی الگوی بزرگ از نسلی خواند که  انقلاب را  شکل دادند و افزود: باید ایدئولوژی این حرکت فرهنگی به عنوان الگوی بزرگ برای نسل های جوان و جدید تبیین شود.

این مسئول راهیان نور را نشاندهنده مظلومیت ایستادگی ملت ایران  با همه تهدید ها و تحریم های جهانی در مقابل سیل گسترده جبهه استکبار و ظلم و ستم دانست و گفت:  راهیان نور تبیین کننده دفاع مقدسی است که ملت با اعتقاد مقدس بر فداکاری ، ایستادگی ، ایثار و شهادت آنرا تبیین می کند. 

وی راهیان نور را تبلور روحیه مقاومت در مقابل استکبار و ظلم ستیزی ملت مقاوم جمهوری اسلامی ایران دانست که دستاورد دفاع مقدس باعث صدور و معرفی انقلاب به جهانیان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها