فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

برنامه علمی فرهنگی سنگر علمی پایگاه شهدای پاسدار؛ یکی از مصادیق فرمان آتش به اختیار

پایگاه شهدای پاسدار از ناحیه روح الله یزد در آستانه فرارسیدن سال جدید اقدام به برنامه ریزی جدیدی برای برنامه سنگر علمی نمود.
کد خبر: ۹۱۱۹۱۴۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ نوروز ۱۳۹۶ بود که ایده‌ی سنگرعلمی ارائه گردید و اکنون نزدیک به ۲ سال از آن میگذرد. ایده‌ای که سبب شد جمعی جوان، مؤمن و انقلابی در کنار هم و بر محور مسجد این مکان مقدس جمع شوند و مجموعه‌ای فرهنگی مطالعاتی را به اسم سنگرعلمی در محل مسجد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام شهرک دانشگاه (صفائیه) و زیر مجموعه پایگاه مقاومت شهدای پاسدار ایجاد و اداره کنند.
بی شک بسیاری از ابعاد این حرکت را بسیاری از افرادی که حتی از لحاظ مکانی به این مجموعه نزدیک هستند هم تاکنون درک نکرده‌اند.
اکنون بعد از گذشت این زمان و برگزاری دوره‌های متعدد برآن شدیم تا این مجموعه را برای همگان معرفی نماییم تا هم از کمک آنان در تمام ابعاد استفاده برده و هم الگویی را برای جوانان این سرزمین معرفی نماییم.
یکی از مهمترین ویژگی‌های برجسته مجموعه حضور و شرکت فعالانه‌ی جوانان دهه هفتادی می‌باشد که سعی شده هرچند کوتاه تعدادی از آن‌ها معرفی شوند. سرهنگ میرحسینی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:: برنامه علمی – فرهنگی سنگر علمی پایگاه شهدای پاسدار؛ یکی از مصادیق فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری است که باید همه پایگاه‌های ما از برنامه الگوگیری نمایند. برنامه سنگر علمی برنامه‌ای است که فضای پایگاه را برای مطالعه بسیجیان آماده می‌کنند و در کنار برنامه مطالعه بسیجیان، کلاس‌های تقویتی و برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز برای این بسیجیان اجرا می‌شود امسال هم در آستانه فرارسیدن سال جدید تحصیلی این برنامه در تعطیلات ایام عید برای بسیجیان داوطلب اجرا می‌شود.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات