خبرهای داغ:
یکی از کارشناسان ارتباطات و رسانه در گفتگو با بسیج:

حرکت فرهنگی راهیان نور گرامیداشت رشادت شهداست

یکی از کارشناسان ارتباطات و رسانه گفت: حرکت فرهنگی راهیان نور را گرامیداشت رشادت شهدا و ایثارگران و قدردانی از جانفشانی مردم مناطق جنوب دانست که در حساس ترین شرایط کشور در برابر دشمن ایستادند.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۱۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

ابراهیم نوروزی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص گنجینه بودن دفاع مقدس و حرکت نوین فرهنگی راهیان نور، به استفاده از این ظرفیت فرهنگی در مقابله با هجمه فرهنگی بدخواهان تاکید کرد.

وی راهیان نور را پدیده مهم و اثرگذار فرهنگی خواند و اظهار داشت: هرسال خانواده های بسیاری از این اردوها ‏استقبال می کنند چراکه با روحیه ای جدید همچون اخلاص، سادگی و ... که برگرفته از این سفر معنوی است به شهر خود باز می گردند.

این کارشناس ارتباطات و رسانه اضافه کرد: افرادی که در این اردوها شرکت می کنند می توانند با تاثیراتی که از آن حس ‏می کنند، معارف و فرهنگ دفاع مقدس را به جامعه هم انتقال دهند.‏

نوروزی فر در بخش دیگر صحبت های خود با ابراز تاسف از اینکه برخی از رسانه ها در انعکاس اخبار این حرکت فرهنگی به جای اثرگذاري و ‏کیفیت آن، به دنبال آمار و ارقام هستند، گفت: ملاک رسانه ها از این اردوها باید تولید محتوای ارزشمندی برای ‏نشر و انتقال آن در جامعه و نسل های آینده باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها