خبرهای داغ:
با عنوان فاطمیون و در ایام نوروز؛

کاروان سپاه ولایت تبریز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شود

مسئول اردوئی سپاه ولایت تبریز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان بسیجیان محلات این ناحیه به مناطق عملیاتی جنوب با اعلام این خبر، گفت: با این کاروان و با عنوان فاطمیون، 320نفر از بسیجیان محلات سپاه ولایت تبریز اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۰۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، احمد تقی زاده افزود: کاروان فاطمیون که چندین سال با اعزام کارون های موفق جزو بهترین کاروان های کلان شهر تبریز است امسال نیز با کادری مجرب و استفاده از راویان تاثیرگذار و با تجربه و اجرای برنامه های جانبی در طول سفر تلاش خواهد کرد برای زائرین اعزامی سفری معنوی و مفید فراهم کند.

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی شلمچه، فتح المبین،، فکه، دهلاویه، موزه دفاع مقدس، معراج الشهدا، طلائیه و اروند کنار بازدید خواهند کرد.

تقی زاده هدف از برگزاری اين اردو را آشنا كردن خانواده ها و بخصوص نسل جوانان و نوجوانان بسيجی با فرهنگ جهاد و شهادت در راستای مبارزه با تهديدهاي نرم دشمن عنوان و بیان کرد: تلاش خواهد شد پیش از اعزام نسشت های توجیهی به منظور آشنایی اولیه زائرین در خصوص این مناطق انجام گیرد تا افراد با ذهنیت قبلی در این مکان های مقدس حاضر شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها