خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب و روحانیان کشور:

20 هزار روحانی کاروان های راهیان نور را همراهی می کنند

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان سراسر کشور گفت: پارسال بیش از 16 هزار روحانی از سراسر کشور به عنوان همراه در کاروان های راهیان نور حضور داشتند که پیش بینی می شود امسال این تعداد به 20 هزار نفر افزایش یابد.
کد خبر: ۹۱۱۹۶۷۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیعی‌زاده در گفت و گو با خبرنگاربسیج در مجتمع فجر سپاه در اهواز بیان کرد: حضور روحانیان و راویان در کاروان‌های راهیان نور و هوشیار کردن جوانان در خنثی کردن توطئه های دشمن تاثیر گذار است.
وی افزود:جوانان و نوجوانان ما درشرایط کنونی نیازمند بحث های معرفتی، دینی و اعتقادی هستند که سازمان بسیج اساتید و طلاب، همراه هر کاروان راهیان نور،یک روحانی راوی اعزام کرده است.
وی گفت: این روحانیان به صورت روزانه بحث های معرفتی ، اعتقادی ، دینی و اسلامی را برای جوانان بیان می کنند که این یک ظرفیت مناسب برای شناساندن ارزش های دینی و رفع شبهات جوانان است.
حجت الاسلام شفیع پور ادامه داد: قرارگاه اعزام روحانیان همراه کاروان در خوزستان تشکیل شده و همه استان ها را موظف کرده ایم که با کاروان های خود روحانی راوی اعزام کنند.

** توطئه های رسانه ای دشمن تا حدود زیادی مهار شده است
وی همچنین گفت: دشمن امپراتوری عظیم رسانه ای راه اندازی کرده اما تا اندازه زیادی توطئه های آنها خنثی و مهار شده است.
مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان سراسر کشور بیان کرد: یکی از برنامه های اساسی دشمن جنگ نرم بوده که نسخه های مختلفی را نیز برای آن پیچیده است.
وی افزود: دشمن گمان دارد با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی می‌تواند به اهداف خود دست یابد که هیچگاه خطرهای ناشی از آن را انکار نمی کنیم.
حجت الاسلام شفیع پور افزود: حضور جوانان در یادمان های شهدا نیز خنثی کننده اهداف پلید دشمن ، و گامی در مقابله با جنگ نرم است.
وی درادامه به حضور راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در خوزستان اشاره کرد و بیان کرد:با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی، بیشترین حضور راهیان نور در خوزستان بوده است.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس بیش از 80 درصد رزمندگان را جوانان تشکیل می دادند و برای کشور حماسه های تاریخی خلق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها