خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه :

دشمن اندیشه جوانان ایران را هدف گرفته است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن اندیشه جوانان ایران را هدف گرفته ، گفت: یکی از ابعاد پاسداری و سنگرنشینی این است که نگذاریم دشمن اندیشه جوانان ما را متزلزل کند.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۰۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

به گزارش بسیج  حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه اظهار داشت : دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون راه های مختلفی برای آسیب زدن به کشور ما در پیش گرفته اما باوجود تمام فشارها تاکنون نتوانسته آسیب جدی وارد کند.
وی افزود: دشمن قصد دارد با تصرف افکار عمومی نسبت به هویت حاکمیت دینی ایجاد شبهه کند به همین دلیل شبهه زدایی یکی از رسالت های اصلی جامعه روحانیت در شرایط کنونی است .
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مبانی فکری جوانان را باید تقویت کنیم این مبانی باید تا اندازه ای محکم شود که هیچ شبهه ای درخصوص هویت حاکمیت مجال رشد پیدا نکند.
وی تصریح کرد: دشمن قصد دارد عده ای را در صحنه اندیشه دچار تزلزل کند که تا اندازه ای نیز روی برخی افراد تاثیرگذار بوده است ، با علی ماندن هزینه دارد اما برخی ها از آن جا که نمی توانند از مال دنیا دست بردارند، نمی توانند بمانند.
وی یادآور شد: برخی ها باور داشتند یزید ظالم است و با خون خود با امام علی(ع) پیمان بستند اما همان افراد بیعت خود را با امام شکستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران هوشیاری را یکی از ویژگی های اصلی مومن دانست و گفت: بهره مندی از نعمت ولایت فقیه عنایت ویژه و نعمت الهی است که باید قدر آن را بدانیم.
وی فتنه ها و‌جنگ ها را برای آشکار کردن جوهره انسان برشمرد و گفت: برخی ها شعار می دهند ما همه سرباز توییم حسین جان اما آنجا که باید در رکاب حسین(ع) بمانند، میدان را خالی می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: اگردوران دفاع مقدس و فتنه سال 1388 نبود شاید هیچگاه چهره ولایت مداران و جوهره خیلی از خواص مشخص نمی شد.
وی تصریح کرد: فتنه ها هیچگاه تمام شدنی نیست اما مهم این است که ما چگونه برابر این دگرگونی حوادث از خود واکنش نشان می دهیم و در صحنه می مانیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برخی مواقع توفان حوادث باعث می شود افراد از صراط مستقیم خارج شوند همانگونه که خیلی ها انقلابی تر از ما بودند و سابقه جبهه داشتند اما پایان خوبی نداشتند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: دلیل اصلی لغزش خیلی ها در کشور، تزلزل در باورها و عمل است چرا که برخی ها گفتند اشتباه کردیم که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتیم اما امام خمینی ( ره ) بود که این راه را ادامه داد.
ویبا اشاره به فرهنگ سازی انجام شده برای کاروانهای راهیان نور تصریح کرد: بسیاری از مردم به جای مسافرت به مناطق خوش اب و هوا، درقالب کاروان های راهیان نور به خوزستان سفر می کنند و این کار فرهنگی بزرگی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: خوزستان استان ویژه ای است و دشمنان بیشتری دارد لذا هرکسی در این استان مسئولیت برعهده گیرد کار دشواری را درپیش دارد که امیدواریم نماینده جدید ولی فقیه در سپاه استان باتوجه به توانمندی بالای خود در این زمینه بتواند فعالیت مضاعفی داشته باشد.
آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی و جمعی از فرماندهان سپاه استان در سرسرای امام خامنه ای برگزار شد .
دراین آیین از حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده نماینده سابق ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تکریم و حجت الاسلام عبدالرضا رستگار در این سمت معارفه شد.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگارپیش از این مسئول حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بود.
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی‌زاده نیز در سمت مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان سراسر کشور به فعالیت خود ادامه می دهد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها