فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

پیام شهدا نفی ترس و اندوه است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: هر چه ضعف داریم به خاطر این است که این پیام را نمی شنویم، پیام شهدا نفی ترس و اندوه است.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۱۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در دیدار فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با فرزندان شاهد شاغل در سپاه اظهار داشت: از ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان سه هزار و ۲۰۰ شهید مربوط لشگر تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان است.

وی با اشاره به اینکه عمدتا شهدای ما جوان بوده‌اند، افزود: ۲۹ درصد شهدای سپاه استان متاهل بودند و گروه  ۴۹ درصد سنی شهدا آنها ۱۶ تا ۲۰ ساله، ۲۹ درصد آن‌ها از ۲۱ سال تا ۲۵ سال و بقیه بیش از این سن بودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در کنگره دست‌اندرکاران شهدای قزوین و زاویه جدیدی که در باب شهید باز کردند، عنوان کرد:  شهدا تا هستند، جانشان و تنشان و حرکت مادّی‌شان در خدمت اسلام و در خدمت جامعه‌ی اسلامی است، و صدایشان تازه بعد از رفتن بلند شده و نطق شهدا بعد از شهید شدن باز می‌شود، اگر پیام شهدا را بشنویم دیگر این گرایش به شرق و به غرب و به دشمن و به کفر و الحاد و مانند اینها، از بین می‌رود.

وی بیان کرد: ضعفهایی که وجود دارد به خاطر این است که پیام شهدا را نمی‌شنویم؛ اگر این پیام را بشنویم، روحیه‌ها قوی خواهد شد.

سردار کشکولی با بیان اینکه هر چه ضعف داریم به خاطر این است که این پیام را نمی شنویم، تصریح کرد: پیام شهدا نفی ترس و اندوه است.

وی گفت: فرزند شهید قبل از همه باید صدای شهید را بشنود و ما نیز که با شهید میثاق بسته‌ایم باید صدا و نطق شهید را بشنویم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: همه کسانی که سببی، نسبی، فکری و عقیدتی خود را با شهدا منتسب می‌دانند باید راه شهدا را ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان شهید شاغل در سپاه باید پیشران سپاه باشند، بیان کرد: تقریبا همه شهدا در وصیت نامه‌های خود نوشته‌اند: «ما آمده‌ایم برای دین و اسلام و همه به دستور امام آماده‌ایم»، که این به معنی توجه به ولایت فقیه است‌.

 سردار کشکولی با بیان اینکه با وجود گذشت چهل سال سختی و تنگنا همچنان راه شهید روشن و پر فروغ است، عنوان کرد: ملت ما نطق و صدای شهید را می شنود و پیام شهید را در یافت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شما نباید خسته شوید و ترسی جز ترس از خدا نباید داشته باشید چرا که این موضوع پیامی‌است که خدا داده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه فرزند شهید باید مطالبه‌گر باشد، عنوان کرد: اندوه برای تعلقات دنیا است پس نباید اندوهی داشته باشیم؛ پیشکسوتان نیز باید کمتر از همه خسته شوند و همچنان محکم باشد.

 وی خطاب به فرزندان شهید شاغل در سپاه گفت: توقع داریم شما نیز مانند والدین خود گره‌گشا بوده و حلال مسائل سازمان باشید و مانند شهدا خالص و صادق شوید.

سردار کشکولی گفت: چیزی که شهدا را جذب کرده نفس عمل سبب شد شهدا پای کار آمدند.

وی با بیان اینکه شهدا آگاهانه در جبهه نبرد ایستادند، گفت: هر کس آرمان‌هایش نسبت به شهید بیشتر باشد تعهدش نیز به شهید بیشتر است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات